OOTD(2): Goodbye October

Nu stiu daca ai apucat sa vezi postarea asta, dar prin intermediul ei am patruns un pic si in lumea modei si ti-am aratat o prima tinuta, iar azi continui seria si revin cu un nou outfit. Mi-am imaginat tinute si m-am gandit la locuri bune de pozat de cand am ajuns in Iasi, dar mai mereu timpul nu mi-a permis sau iubitul din dotare nu a fost disponibil, asa ca am tot amanat. Stiu ca astea nu sunt scuze si poate si faptul ca nu ma simt comod in lumina aparatului ma face sa dau inapoi, dar o sa incerc sa lupt cu toate impedimentele si sa postez macar un OOTD pe luna. 

Tinuta de azi am avut-o planificata in minte de ceva timp si intr-o buna zi cand am iesit din camera sa ma duc pana in statie dupa pachetul cu mancare de la ai mei, m-am aranjat 2 ore si nici n-am reusit sa ma incadrez in timpul ramas pana a venit autocarul. Desi am fost dezamagita ca n-am apucat sa fac chiar atatea poze cat mi-am dorit, n-am pierdut pachetul si negresa(prajitura) m-a ajutat sa trec peste suparare :).


Majoritatea pieselor din tinuta ti le-am aratat deja in postarea asta si au devenit esentiale toamna asta, le ador pe toate. Am purtat tinuta asta in prima saptamana de facultate si m-as imbraca asa zilnic daca nu m-ar obosi sutele de teme si teste de imi vine sa port doar pijamale.

Pozele au fost facute cu telefonul si, desi are o camera buna, lipsa soarelui si-a spus cuvantul. Machiajul nu prea se observa, dar urmeaza sa va vorbesc despre rujul si creionul pe care le-am folosit pe buze desi nu se vad. Parul mi-a dat de furca caci l-am prins in coc cu o noapte inainte pentru volum si mi-a stat in toate directiile, desi pana acum se aseza mereu bine.


 Trebuie sa recunosc ca geaca a fost principalul motiv pentru care am facut pozele, imi place atat de mult si mi-era frica sa nu se raceasca prea tare incat sa nu o mai pot purta. Mi-am dorit mult timp o geaca neagra si abia in primavara mi-am gasit una care sa se potriveasca cerintelor mele. E destul de lunga si groasa cat sa nu-mi fie frig, dar e si destul de finuta sa mearga cu fuste si rochite. Mi-am dat seama abia acum ca n-am nicio poza cu ea incheiata, ti-am zis ca n-am avut timp sa ma concentrez si pe detalii, dar s-ar putea sa mai apara pe blog daca vremea tine cu mine.

Bluza, blugii, botinele si geanta sunt de la Bershka, e clar ca ador firma asta, mereu gasesc ce sa-mi cumpar de la ei. Botinele sunt de anul trecut, am vazut asemanatoare si anul asta in magazin, nu le-am purtat des si s-au pastrat foarte bine, sunt comode si elegante in acelasi timp. Blugii sunt cu talia inalta, elastici, slim fit si nu ma mai satur de ei, mi-as lua pe toate nuantele daca ar mai fi prin magazin. Imi pare rau ca n-am pozat bluza in detaliu, ea a fost piesa de rezistenta, am luat-o la reducere si isi merita fiecare banut. Esarfa si geanta sunt nelipsite in timpul saptamanii, merg cu toata garderoba mea.




AM PURTAT:
Esarfa: C&A
Geaca: C&A
Bluza: Bershka
Blugi: Bershka
Geanta: Bershka
Botine: Bershka

Cam asta a fost si cea de a doua tinuta, sper sa ajung sa pozez inca o geaca de toamna pana da gerul si navalesc in hanele groase. Tu ce piese ai purtat la greu toamna asta? Nu ezita sa lasi un comentariu in casuta de mai jos.



Share this:

, ,

CONVERSATION

1 comments:

  1. Foarte frumoasa este geanta purtata! Si eu adopt astfel de tinute lejere pentru zi de zi.

    Pupici! :) Blog CuLore

    RăspundețiȘtergere