Wishlist de toamna(8)

Nu mai aveam nicio intentie sa mai fac vreun wishlist prea curand, dar cu mutarea inapoi la Iasi si cu internetul de la camin nu prea am de ales. O sa postez mai rar o perioada pana gasesc un decor potrivit pentru poze, dar sper sa-mi intru repede in ritm. Revenind la wishlist, am pastrat formatul cu 10 dorinte pentru toamna asta, acestea fiind:


1. Parka
Sursa
Trebuie sa recunosc ca la aceasta dorinta am trisat un pic deoarece deja mi-am implinit-o, dar, cum era pe lista si e de sezon, am hotarat sa ramana. Tipul asta de geaca mi-a atras atentia inca de anul trecut, insa eu eram o fana inraita a paltonului si eram sigura ca mie nu o sa-mi stea bine cu asa ceva pana am probat una anul acesta si mi-a picat cu tronc.

2. Palarie
Sursa
De cand a dat un pic frigul parca tot orasul e plin de palarii si chiar au ajuns sa-mi placa si mie. Am probat cateva prin oras si cea de la HM mi se pare superba, dar nu cred ca as purta-o des asa ca inca sunt in dubii daca chiar isi merita banii sau nu.

3.Black boots
Sursa
Cizmele peste genunchi o sa fie mereu preferatele mele in materie de incaltaminte de toamna/iarna. Desi am deja o pereche pe negru, parca nu-mi mai plac asa mult caci nu sunt asa inalte si stramte precum mi-as dori. Pe shein, site-ul de unde am luat poza, sunt o gramada de modele simple, negre si sper sa gasesc si prin oras ceva de genul.

4. Cardigan
Sursa


Am cautat un cardigan pufos, gros, care sa tina loc de geaca, dar care sa mearga si cu rochite cateva saptamani si nu am gasit nimic sa ma dea pe spate. Majoritatea de anul asta sunt transparente si subtiri sau prea scumpe, dar nu renunt asa usor.

5.Fusta
Sursa

Am vazut fusta asta in New Yorker si m-a cucerit instant. Nu stiu exact cum se aseaza caci n-am apucat nici sa o probez, dar mi-a ramas gandul la ea si, chiar daca nu prea stiu cu ce si unde as purta-o, mi se pare superba.

6. Pensule

Desi am un set de pensule de la Fraulein38 si inca vreo 2-3 pe langa parca tot nu-mi ajung, mai ales pentru fond de ten, asa ca am decis inca de pe acum ce cadou o sa-mi fac singura de ziua mea.

7. Paleta

Sursa
Am mai precizat eu intr-o postare ca nu am mai investit de mult in farduri si, cum nu-mi permit momentan paletele Naked, dar le ador, m-am orientat spre o imitatie care sa fie si calitativa. Paleta asta are o gramada de review-uri pozitive si are un si un pret foarte accesibil, iar de culori nici nu mai zic.

8. Keratina lichida
Sursa
Cred ca am mai pomenit de ea intr-o alta lista de dorinte, nu am mai apucat sa verific, si chiar daca au trecut vreo 2 ani de atunci tot n-am reusit sa o cumpar. Acum ca parul a inceput sa-mi cada iar ca nebunul, incep sa caut diverse solutii si cand o sa ajung destul de disperata, s-ar putea sa o si comand. Am citit multe pareri pozitive despre ea si e si usor de folosit.

9. Oje
Sursa
Pe cat de pasionata am fost de oje anul trecut, pe atat de putin m-au interesat anul asta. Vara asta mi-am luat doar 2 oje si abia daca mi-am facut unghiile o data pe luna. Nu stiu exact ce a cauzat schimbarea, probabil mutarea la camin si oboseala, lenea provocata de facultate, insa de cand m-am reapucat de blog am decis sa schimb asta. V-am zis eu mai de mult ca mi-as dori sa pot cumpara oje mai mici si mai ieftine, dar care sa fie si calitative, iar cei de la Golden Rose tocmai asta au creat. La doar 6 lei ai acces la o sumedenie de nuante care rezista si care nu apuca sa se usuce, ca mai apoi sa le arunci si sa simti cum ai dat bani aiurea, cel putin asa mi se intampla mie.

10. Sutien
Sursa
Un sutien potrivit chiar face diferenta in orice tinuta, mai ales cand rochia pe care abia am cumparat-o are un decolteu adanc, spatele gol sau tot felul de minunatii. Imi doresc de mult un sutien care poate fi purtat fara bretele, am deja 2 de la HM, dar nu am nimerit marimea, nu sunt comode si nici nu ofera sustinerea de care am nevoie. Un sutien multi-way mi se pare cea mai buna investitie si, daca e si de calitate, imi poate fi alaturi pentru mult timp asa ca as investi cu incredere in unul.


Cam astea au fost cele 10 dorinte pentru aceasta toamna, tu cu ce ti-ai innoit dulapul sau raftul de cosmetice? O sa revin curand cu un review, pozele sunt deja la editat asa ca pana atunci sper sa ai un weekend placut!
 Te pup, Mada!






Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

4 comments:

  1. Am paleta MakeupRevolution si o adooor! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o am :) De pe Aoro am luat-o si sunt multuimita de ea.

      Ștergere
    2. Devine mai tentanta pe zi ce trece :). Multumesc ca mi-ai zis si de unde ai luat-o :D.

      Ștergere