Review Essence: Pudra compacta all about matt!

Am observat ca una din cautarile de pe Google ce duc pe blogul meu e despre pudra de la Avon si cum ea nu mai face parte din rutina mea, m-am gandit sa fac un mic "update". Desi am cumparat-o prin toamna trecuta, abia vara asta am ajuns bune prietene si am folosit-o intruna. Cred ca v-ati prins si din titlu ca vorbesc despre pudra matifianta de la Essence, vedeta postarii de azi.




"Daca iti place pudra compacta, aceasta pudra fina este exact ceea ce cauti! poate fi aplicata peste fondul de ten, pentru matifiere si fixarea machiajului. perfecta pentru un look mat, natural, neted."




Am folosit-o vara asta in fiecare machiaj si, desi nu face minuni, s-a simtit diferenta. Fara ea, fata mea stralucea dupa nici o ora de la aplicarea straturilor, insa, cu ea, abia dupa 3-4 ore iesea la suprafata sebumul. Desi nu e un interval prea mare, cu un primer matifiant sau cu un fond de ten matifiant poti prelungi cu mult mai mult intervalul. Acum ca s-a lasat frigul, trec peste 6 ore pana sa stralucesc ca un beculet.

Un alt aspect care mi-a placut e ca fixeaza corectorul de sub ochi si rezista mult mai mult timp. Desi e alba, pe ten practic dispare, dar aplicata in cantitati prea generoase ajunge sa se observe. Eu o aplic cu o pensula pufoasa si isi fac treaba foarte bine impreuna. Are o textura foarte fina, matasoase, placuta la atingere.

Ambalajul e cel clasic pentru produsele Essence, plastic transparent si inteleg ca asa le ramane si pretul mic, dar nu stiu cum se face ca la mine mereu se rup capacele. Desi nu am scapat-o pe jos, de la atata inchis si deschis s-a rupt de la spate. Nu ma deranjeaza atat de tare acest aspect, o folosesc la fel de mult, dar trebuie sa am grija cum o transport. Puteti observa cat am folosit-o si prin faptul ca se duce deja scrisul, daca mai asteptam mult nu prea mai aveam ce poza.

Ca si cantitate, e mai mult decat suficienta fiind o pudra compacta. Daca n-ar expira la anul sigur ar ramane mult timp cu mine. Imi pare rau ca nu am apucat sa incerc si varianta pulbere inainte sa se retraga din magazine, dar planuiesc sa incerc una pulbere de la Oriflame sa vad care tip mi-ar place mai mult.

Concluzionand:

+matifiaza tenul pentru 3-4 ore si ajutata cu un primer poate fi marit intervalul
+nu se cunoaste pe ten si nici nu il incarca
+fixeaza corectorul
+are o textura fina
+pret mic, pana in 20 de lei

-ambalaj de platic(mie mi s-a rupt deja capacul)

Daca v-am facut curioase o gasiti prin magazine sau online AICI sau AICI.

Cam asta a fost review-ul de azi. A fost mai putin detaliat ca de obicei, dar nu cred ca mai erau alte informatii de oferit. Daca aveti intrebari nu ezitati sa le lasati mai jos. Puteti sa-mi spuneti si ce pudre folositi voi, apreciez orice recomandare. Pupici!


Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu