Protectie smart pentru telefonul tau smart

Desi nu sunt o mare cunoscatoare in materie de tehnologie (desi ar trebui sa fiu ca sunt la facultatea de informatica, dar na..), sunt mereu la curent cu noile modele si inovatii ce apar pe piata, dar nu reusesc sa tin deloc pasul cu ele. De exemplu, telefonul meu actual e un Samsung S3 mini. Sunt o fana Samsung de peste 5 ani, am cumparat pana acum 3 telefoane de la aceasta marca. Un aspect important pentru mine pe care l-am observat in toti acesti ani si in aceste achizitii e ca, cu cat am investit mai mult in telefon, cu atat am avut mai mare grija de el si am investit si in accesorii. Daca primul telefon a suferit enorm de la atatea cazaturi si carcasa din spate nu mai avea nicio sigla pe ea la cat era de uzata, al doilea deja a fost mult mai cocolosit, ba chiar a primit si o hainuta pe final, iar cel actual e copilul favorit al familiei, are hainute de schimb si urmatorul sigur o sa beneficieze de tot pachetul posibil.

Ideea ar fi ca daca acum mi-as permite sa imi iau superbul Samsung S6 Edge sau daca tu ai avut norocul si ti l-ai luat deja, te sfatuiesc solemn sa investesti si in confortul si grija lui si sa ii asiguri o protectie eficienta pentru un viitor sigur. Mi se pare stupid sa investesti atat de mult intr-un telefon si sa nu ii iei si accesoriile potrivite cum ar fi o folie de protectie S6 Edge.
Sursa
O folie de protectie poate face minuni in prelungirea vietii unui telefon, dar si al aspectului. De ce sa nu vrei ca telefonul tau sa arate mereu ca nou, cand poti sa faci asta atat de simplu si cu o investitie minuscula fata de pretul telefonului in sine. Uite, de exemplu, Folia de protectie Clasic SmartProtection® NU este deloc o folie “clasica”, este compusa din 4 straturi speciale cu o grosime totala de 0.2mm. Stratul de suprafata este creat din polimeri elastomeri care „se vindeca” in timp, eliminand zgarieturile fine. In interior este stratul de calitate optica si cel de dispersare a socurilor. Sub acestea se afla stratul din silicon activ ce ofera o aderenta perfecta si anduranta ridicata. Deci daca l-ai scapat pe jos, l-ai pus in acelasi buzunar cu cheile si toate nimicurile posibile sau chiar daca prichindelul tau e interesat sa il testeze, esti asigurat.


Un alt aspect interesant pentru care eu iti recomand in special aceasta folie e ca la geneza ei, aceasta pelicula invizibila creata cu nano-tehnologie a fost (si mai este) utilizata pentru protejarea elicelor de la elicopterele militare. Desi dupa instalare ea devine invizibila, este totusi acolo, pastrand device-ul dumneavoastra mereu nou. Cum sa nu realizezi cat de sigura e dupa ce citesti acest detaliu, plus ca nici nu o sa se se observe si o sa creada lumea ca tu chiar stii sa pastrezi un lucru.


Si daca te sperie instalarea sau mai ai experiente in trecut cu niste bule de aer ramase pe ecran dupa o anumita aplicare grabita si eronata, folia despre care tot iti vorbesc vine cu accesorii incluse in pachet gratuit. Ea se instaleaza pe baza de spray, lucru care ofera posibilitatea de a face singur/a montarea foliei pe device. Uita-te numai in tutorialul asta cat de simplu e:


Daca tot ai un telefon Smart, de ce sa nu ii asiguri si Smart Protection?

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu