OOTD: Casual saturday

Cu postarea de azi dau startul categoriei de fashion pe blog si a postarilor OOTD (Outfit of the day-Tinuta zilei) de care tot v-am tot pomenit pe parcursul acestor luni. Pasiunea mea pentru haine are radacini adanci, inca din copilarie vroiam sa ajung designer si mi-a fost inspirata de mama mea, care mi-a format ochiul, mi-a deschis apetitul, mi-a fost cel mai dur si sincer critic si careia o sa-i fiu mereu recunoscatoare. Desi iubirea pentru cosmetice e un pic mai mare, in haine investesc mai mult si mi-am dorit sa fac pasul asta inca de cand a inceput blogul, dar mereu am amanat, n-am indraznit si m-am tot comparat cu bloggeritele deja existente. Initial eram hotarata sa mai astept cativa ani ca sa dispun si de tehnologie, dar acum vreau sa incep cu ce am, un pic mai de jos, cu un aparat compact cu doar 14 megapixeli, caci mi-am dat seama ca daca o sa ma compar mereu cu pozele superbe care deja exista in blogosfera, nu o sa ajung niciodata sa avansez si sa ma multumesc cu ce am.


Lasand vorbaria la o parte, pozele au fost facute in weekendul trecut in orasul meu natal si, desi intentionam sa port o bluzita din ultimul haul, vremea mi-a schimbat planurile si am ales o tinuta casual, care ma reprezinta, cu piese care au fost purtate toata vara. Mi-am dorit sa fac macar o sedinta in orasul meu caci asta a fost ultimul weekend petrecut inainte sa ma intorc la Iasi si la iarna o sa se schimbe mult peisajul. Dupa ce m-am decis asupra locatiei, mi-am luat iubitul din dotare care doar a cochetat un pic cu aparatul si nu e chiar un pasionat al fotografiei, dar a avut rabdare si a urmat multitudinea de instructiuni si comentarii. Cum nici eu nu stiu deloc sa pozez si nu sunt nici fotogenica, am ramas in final cu vreo 3-4 poze acceptabile.


Am purtat un tricou/crop top cu inimioare, foarte comod si blugii mei preferati de la Bershka ce au un model special, cu fermoar la spate si buzunare "desenate" in fata. In picioare am avut tenisii mei albi de care am abuzat vara asta, i-am purtat intr-o gramada de combinatii si inca arata foarte bine. Ca si accesorii am avut o gentuta si un lantisor mic care nu prea se observa si pe care am uitat sa il pozez in detaliu, evident.


 Am purtat:
Top: Clockhouse
Blugi: Bershka
Tenisi: H&M
Geanta: Stradivarius
Lantisor: Koton


Stiu ca pozele nu sunt chiar cele mai calitative si nici tinuta nu a fost pozata chiar detaliat, dar sper sa progresez cu timpul si sa ma mai obisnuiesc cu aparatul. Genul asta de postare nu o sa apara prea des, cel putin nu acum, dar cu timpul poate o sa ajunga ceva regulat.


Cam asta a fost primul meu OOTD, te astept cu pareri si impresii in casuta de comentarii, insultele si criticile in legatura cu aspectul meu sau alte detalii nu sunt dorite, accept doar critica constructiva, restul mi le spun singura. Te pup si sper ca ti-a placut tinuta mea!

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

6 comments:

  1. Imi place tinuta ta, chic si lejera! Este genul de outfit pe care l-as purta oricand.

    Multa bafta cu outfit-urile, sper sa vad cat mai multe pe blog!

    Pupici

    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, inseamna mult venind de la cineva cu experienta! Si eu sper sa ma tin de treaba. Te pup!

      Ștergere
  2. Imi plac mult blugii <3 Intreaga tinuta e frumoasa!
    Pupici si la cat mai multe OOTD :* Si un tips: chiar daca nu ai aparat foto performant, poti face poze frumoase :)

    http://madebyirinar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, apreciez mult si sfatul. Abia incep sa ma joc cu setarile si luminile, dar sper sa-mi iasa ceva. Pup si mersi ca ai trecut pe aici :)!

      Ștergere