Haul de toamna #2 | Back to school haul


Asa cum am promis in prima parte a acestei postari, azi revin cu o continuare plina de hainute. Observ nostalgic cat s-au schimbat cumparaturile pentru scoala pentru mine si cum nu imi mai fug ochii dupa ghiozdane roz cu printese sau caiete cat mai colorate. Acum imi salta inima cand vad o bluza frumoasa sau o rochie delicata si, desi se intampla asta de vreo 3-4 ani, anul asta parca s-a simtit si mai tare. Mi-am luat totusi cateva caiete, un set de pixuri si chiar si un penar mic si roz, deci as putea spune linistita ca si copilul din mine e multumit, chiar daca luna septembrie a ajuns sa fie una linistita, fara emotii si reinceperea anului scolar.

Revenind la subiectul postarii de azi, majoritatea lucrurilor au fost cumparate dupa proverbul "Omul gospodar îşi face vara sanie şi iarna car.", caci multe dintre ele au fost luate in timpul reducerilor de vara, in iulie-august si ma uit la ele inca de atunci.



Pantofii si geanta sunt aproape singurele produse care nu erau la reduceri si sunt din colectia din toamna asta.

Geanta o ador, e de la Bershka si imi doresc una tip servieta ca aceasta de peste 2 ani si abia anul asta am reusit sa pun si eu mana pe una. Exista si varianta maro, dar eu am deja vreo 3 genti in culoare asta, asa ca mi-am luat pe negru.  Ea se poate face si rucsac, dar momentan o prefer pe umar.

Si papucii sunt o noutate pentru mine, majoritatea perechilor pe care le am tot maro sunt, am o obsesie cu aceasta culoare, deci asta e printre primele perechi negre. Sunt un pic mai masculini si mai mari decat sunt eu obisnuita sa port, dar imi plac mult si stiu ca toamna asta o sa fie foarte purtati.



De vreo 2 ani am inceput sa pun mai mult accent pe bluze caci obisnuiesc sa port mai mereu blugi, mai ales la facultate, asa ca ele sunt cele care ma ajuta sa transform o tinuta casual in ceva mai feminin si elegant, astfel incat sa para ca pun si eu un efort in aspectul meu final.

Bluzele 1,2 si 3 sunt de la Bershka, zau ca sunt obsedata de firma asta, nu a existat nicio colectie in care sa nu-mi placa ceva, de obicei cand intru in magazin nu stiu la ce sa ma uit prima data. Bluzele 1 si 3 au fost luate la reduceri, iar bluza 2 e din colectia de toamna asta.

Bluza 4 e de la New Yorker si a fost cumparata tot in sezonul reducerilor. Am mai zis in multe postari ca imi place mult dantela asa ca nu i-am putut rezista.



Am pastrat pentru ultima poza piesele care chiar imi inspira facultate caci sunt genul de haine pe care le port in zilele cand nu am niciun chef sau am 8 ore de cursuri si as merge direct in pijamale la ore.

Camasa neagra e tot de la Bershka, ce surpriza, si e fara maneci. E un pic mai subtire pentru toamna, dar sper ca vremea o sa-mi permita sa o port macar de 2-3 ori. Camasa in carouri e de la Terranova si e ceva ce sugereaza facultatea mea, caci cred ca sunt prea putini studenti care sa nu detina o camasa in carouri, mai ales baietii. Mai am un asemanatoare pe care am purtat-o enorm asa ca stiu ca si aceasta va fi. Ambele au fost luate la reducere.

Ultimii, dar nu si cei din urma, caci daca esti ca mine, n-ai niciodata destul perechi de blugi, sunt luati tot in sezonul reducerilor. Momentan sunt un element esential din garderoba mea si in fiecare an mai colectionez cateva perechi. Astept inca ziua cand o sa ma trezesc si o sa port si eu fuste si rochii la greu. Nu ma intelege gresit, imi plac si ele, dar sunt prea comoda sa ma complic cu tinute asa feminine in viata de zi cu zi. Prima pereche, mai inchisa, e de la Bershka si e cu talia inalta. Din iarna am dezvoltat o pasiune pentru blugii cu talia inalta si pana acum am doar 3 perechi, desi mi-as lua pe toate nuantele posibile. A doua pereche e de la Terranova si e simpla, skinny si un pic mai deschisa la culoare.

Cam astea au fost cumparaturile de pana acum, sper sa nu fie si ultimele de anul asta caci imi mai trebuie cateva piese esentiale in garderoba, precum o geaca sau niste cizme. Nu am pus preturile pentru ca nu cred ca e cineva interesat sa le stie, majoritatea fiind din colectii mai vechi si nu se mai gasesc in magazine. Nu le-am pozat in detaliu pentru ca imi doresc mult sa fac si cateva postari fashion si sa le incorporez in tinute. Nu stiu cat o sa ma tin de cuvant, dar chiar sper sa-mi iasa planul.

Gata si postarea de azi, daca ai vreo curiozitate sau nelamurire sau vrei doar sa-ti dai cu parerea, nu ezita sa folosesti casuta cu comentarii de mai jos. Orice impresie e binevenita si m-as bucura mult sa aud ce crezi. Pana ne auzim data viitoare, pupici!!

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

4 comments: