Flori cu drag pentru o zi speciala

Poate nu stiu eu inca multe despre nunti, dar stiu ca buchetul miresei e un aspect important, chiar daca in final ajunge sa fie "aruncat". Pana acum am fost doar in stadiul de a-l prinde si ca sa linistesc anumite persoane ce s-ar putea panica la vederea acestui subiect abordat, pot sa spun ca inca nu intentionez sa il si arunc acum. Asta nu inseamna ca o femeie n-are voie sa viseze, caci la facut planuri si la visat cu ochii deschisi sunt prima.

Sursa

Ca sa trec direct la subiect, buchetele de mirese sunt atat de diversificate in ziua de azi ca, daca ajungi sa te uiti intr-o florarie online, zau ca iti trebuie cateva zile sa te tot gandesti si razgandesti. Eu ca flori ador mult zambilele si trandafirii. Cum zambilele nu mi se pare chiar potrivite pentru un buchet asa special, am sa merg cu trandafirii si sa nu credeti ca i-am ales pentru ca n-am inspiratie sau ca sunt clasici, ci pentru ca ei au o mare valoare sentimentala in relatia de acum. Primele flori primite si majoritatea ce au urmat au fost mereu trandafiri, in special cei albi, caci aia sunt preferatii mei. Am o gramada uscati si colectionati in cutia de amintiri si chiar imi pare rau ca nu i-am putut pastra pe toti, dar nu stiu unde i-as putea pune. Acum ca am decis ce floare e principala, trebuie aleasa si o pata de culoare, asa ca numai bine vine floraria online www.floricudrag.ro cu multe poze si variante. Eu m-am uitat din prima la buchetele de mireasa cu trandafiri si, desi au 2 pagini cu variante, zau ca mi-e greu sa ma decis la un buchet final.

Dupa ce mi-am facut o idee despre ce buchet as vrea, stiu ca mai urmeaza si decoratiunile de la masa, lumanarile de cununie si chiar buchetul nasei si cum toate trebuie sa fie asortate cu elementul principal, buchetul meu, m-am uitat tot pe acelasi site. Stiind ce caut cu mai mare exactitate, nu mi-a fost atat de greu sa aleg si restul, dar asta nu inseamna ca nu necesita atentie. Consider ca o nunta frumoasa reiese din atentia la micile detalii, asa ca mesele oaspetilor trebuie frumos impodobite cu aranjamete simple si elegante, asa cum gasim si pe floraria online www.floricudrag.ro.

Sursa

Un alt aspect, dupa ce finalizam in mare planul, este livrarea. Nimeni nu are timp in acea zi sa alerge pe la florarii dupa toate buchetele si aranjamentele, asa ca o livrare rapida programata din timp, direct la destinatie e ca o gura de aer intr-o zi atat de agitata. Floraria online www.floricudrag.ro poate garanta o livrare gratuita in aceaasi zi sau programata si chiar si aranjamente care sa reziste cel putin 7 zile, astfel incat sa ai o amintire care sa te anunte ca nunta ta de povestea nu a fost doar un vis, ci chiar s-a intamplat.




Nu stiu daca in cativa ani o sa mi se schimbe gusturile, dar stiu ca postarea asta o sa-mi fie utila atunci. Sper ca te-am ajutat macar cu o mica sugestie si nu ezita sa-ti lasi si tu parerea despre acest lucru esential din viata unei femei, buchetul de mireasa, in casuta de comentarii de mai jos.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu