Review: Victoria's Secret Hydrating Body Lotion - Coconut Passion

Astazi vorbim despre un produs pe care nu m-as fi asteptat sa il am in baia mea prea curand, dar iata ca soarta a fost de partea mea si l-am primit cadou anul trecut, in toamna, tocmai din America adus. Este un produs care degaja feminitate, atat prin ambalajul elegant, cat si prin mirosul sublim. Nu cred ca exista femeie care sa nu fi auzit de celebra firma Victoria's Secret si stiu ca sunt multe discutii controversate cu privire la modele lor mult prea slabe si multe altele, dar azi nu vorbim despre asta, ci despre gama lor de ingrijire pentru corp, mai exact despre Lotiunea de corp hidratanta cu vanilie si cocos despre care am pomenit si in postarea ASTA.










Am sa incep direct cu mirosul sublim caci el m-a cucerit prima data. Desi nu sunt o fana a parfumurilor dulci si nici a vaniliei de obicei, crema asta mi-a schimbat parerea si si-a facut imediat loc in rutina mea. Are un miros dulce, feminin ce persiste pe piele chiar si peste 5 ore. 
Pe langa mirosul genial si persistent, este si foarte hidratanta, fara sa fie grasa sau lipicioasa, deoarece contine Aloe, ovaz, extract de seminte de struguri si vitaminele E si C . Intra in piele foarte repede si efectul de hidratare ramane intreaga zi. 
Are o consistenta lichida si o culoare galbena, iar ambalajul este de plastic cu un sistem de dozare foarte inteligent ce nu permite scurgerea produsului fara sa nu fie apasat capacul. 


Am luat-o cu mine oriunde am mers si am consumat abia jumatate din ea, caci am preferat sa o folosesc mai multe pe jumatatea superioara a corpului si pe picioare sa utilizez o alta crema mai grasa. Asta nu inseamna ca nu hidrateaza bine si picioarele, din contra, pielea arata foarte bine si parca si prinde o stralucire discreta, dar as vrea sa ma tina cat mai mult, asa ca mai alternez din cand in cand si cu alte creme.


Per total sunt foarte incantata de ea, miroase superb, persista si hidrateaza, tot ce mi-as putea dori de la o crema si, desi obisnuiesc mereu sa spun si partile negative, acum nu-mi vine mai nimic in minte, poate pretul un pic mai piperat, dar sunt si creme mult mai scumpe de atat si, tinand cont ca o am aproape de un an, cred ca e o investitie buna.
Gama de ingrijire a corpului de la Victoria's Secret mai contine o multime de variante si par la fel de tentante. La noi o poti gasi AICI si AICI.

Sursa

Cam asta a fost ultima postare de vara aceasta. Tu ai folosit vreun produs de la Victoria's Secret? Nu ezita sa lasi un comentariu in casuta de mai jos. Ne auzim in septembrie de acum, te pup si sper sa ai o toamna superba!


Share this:

,

CONVERSATION

4 comments:

  1. Mirosul acestor creme este cu adevarat imbatator , am cateva pe noptiera si de fiecare data cand vreau sa le folosesc duc o adevarata lupta cu mine in a alege una dintre creme :)
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect, si eu vreau sa imi maresc colectia, tare curioasa sunt cum miros si celelalte. Multumesc pentru vizita :*.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Nu am incercat acest produs, dar arata foarte elegant. Ma bucur ca tie ti-a placut, poate ii voi da o sansa pe viitor.

    Pupici ♥ ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere