Review: Paleta 96 de farduri de la ELF

Desi o am de peste un an, abia acum cateva zile cand o foloseam mi-am dat seama ca nici nu m-am gandit sa va vorbesc despre ea desi este prezenta de fiecare data cand ma machiez. Asadar, astazi vorbim de Paleta de farduri geo 96 de nuante de la Elf. M-am bucurat sa vad ca inca mai am pozele de la postarea de anul trecut, asa o sa vedeti si cum a ajuns sa arate dupa atatea luni de folosire. Am incercat sa surprind nuantele cat mai apropiate de realitate si chiar am pozat si cateva swatch-uri, asa ca sper ca o sa va faceti o parere cat mai detaliata despre ea. 











 "Aceasta paleta de farduri de ochi are un model geometric distractiv pentru un design cu totul unic. Frumoasele texturile sunt moi, catifelate avand o culoare vibranta care durează. Convenabil și ușor de aplicat, jucati-va cu aceste nuante, pentru a obține look-ul dorit. Aplicati umed sau uscat pentru un look fabulos, care nu se strange in pliu si nu dispare."



"Talc, Mica, Zinc Stearate, Kaolin, Paraffinium Liquidum(Mineral Oil), Petrolatum, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, MethylParaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Violet (CI 77077), Blue No.1 Lake (CI 42090)"


Asa cum spune si in descriere, paleta are un design special, cu forme geometrice, astfel incat unele nuante sunt in cantitati mai mare si unele in mai mici. Am primit-o de ziua mea, anul trecut, si de atunci nu prea am mai investit in farduri. Are 96 de culori oficial, caci neoficial mi se pare ca se cam repeta cateva. Sunt culori atat sidefate cat si mate, dar predomina cele sidefate. Din astea 96 eu nu am folosit nici jumatate caci mie imi plac mult nuantele neutre si cele de verde, dupa cum s-a putut observa si in poze. Am apelat la celelalte destul de rar, doar cand am indraznit sa mai ies din zona de confort sau am avut ocazii mai speciale. Desi am folosit-o aproape zilnic, la nuantele mai mari nici nu se vede diferenta si daca n-ar expira m-ar ajunge multi ani probabil.
Ca si rezistenta, sunt destul de rezistente, dar eu am pleoapele uleioase si lasate deci fara o baza mi se strang in pliuri dupa vreo 3-4 ore. Cu o baza buna, cum e si cea de la Elf, rezista toata ziua si, seara la demachiere, machiajul este intact. Ca si pigmentatie, culorile sidefate sunt mai pigmentate, dar cele mate sunt mai rezistente pe pleoape. Un alt aspect care imi place e ca, desi sunt prafoase, nu se scutura pe fata si nu te murdaresti deloc sub ochi. Desi are carcasa de plastic, ambalajul a rezistat cu brio desi am luat-o peste tot pe unde am mers.
Daca ar fi fost sa mi-o cumpar eu, as fi optat pentru variantele cu 32-40 de culori caci pentru cat folosesc eu momentan sunt un pic mai multe. Cel mai rau imi pare ca acele culori pe care le ador sunt in cantitati mici si sunt deja terminate; de aceea am inceput deja cautarile dupa o paleta doar cu nuante neutre care sa ii tina de urat, 








Concluzii:
+96 de nuante, variatie mare de culori
+design special
+nuante atat mate, cat si sidefate
+cu o baza rezista intreaga zi
+sunt pigmentate
+prafoase, dar nu ajung pe fata
+raportul calitate-pret e foarte bun, mai ales cand o prinzi si la reducere

-unele nuante se repeta
-are carcasa de plastic care la mine a rezistat, dar nu am scapat-o niciodata

Mi-ar fi placut sa va arat si niste machiaje cu ea, dar eu una nu prea ma pricep si nici aparatura din dotare nu ma ajuta. Per total, mie imi place foarte mult trusa si apelez la ea cu fiecare ocazie, fiind atat de versatila. Eu v-o recomand cu drag. Voi ce palete de machiaj folositi? Ati indrazni sa purtati si culorile vibrante din trusa?

Pana data viitoare v-am pupat, Mada!

Share this:

,

CONVERSATION

2 comments:

  1. dupa cum bine stii..am adunat cateva palete ( inclusiv cea de 150 de culori de la elf) , dar oricum mereu salivez dupa altele :-)) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu ca niciodata nu sunt de ajuns! Eu cel putin m-am abtinut destul si sigur o sa am o rabufnire :-)). Pup!

      Ștergere