Review Avon: Exfoliant de corp cu ciocolata

E de ajuns sa va uitati prin arhiva blogului ca sa vedeti ca sunt o fana a produselor Avon, probabil de asta au si ajuns in topul postarilor populare de pe blog. Astazi vorbim, asadar, de un nou produs de la Avon pe care il ador. Stim cu totii ca majoritatea femeilor au o relatie speciala cu ciocolata asa ca, pe langa varianta comestibila, imi place sa o regasesc si prin cosmetice. Cred ca intelegeti de ce n-am rezistat exfoliantului de corp cu ciocolata de la Avon, caci el este vedeta postarii de azi.




"Exfoliant pentru corp cu aroma bogata si luxurianta de ciocolata, lasa pielea curata si catifelata.
Mod de folosire: Masati pe piele si clatiti. Utilizati de 2-3 ori pe saptamana.
Atentie: A se evita contactul cu ochii. In caz contrar, clatiti cu apa din abundenta. A nu se lasa la indemana copiilor. Acest produs nu este comestibil."



"AQUA, MINERAL OIL, POLYETHYLENE, CETEARYL ALCOHOL,GLYCERIN,CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE,PARFUM,SODIUM LAURETH SULFATE,TRIETHANOLAMINE,CARBOMER,POLYSORBATE 60,PEG-150 STEARATE,STEARETH-20,SORBITAN OLEATE, ALCOHOL DENAT.,ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER,BUTYROSPERMUM PARKII(SHEA) BUTTER,TOCOPHERYL ACETATE,HYDROLYZED MILK PROTEIN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, THEOBROMA CACAO EXTRACT, METHYLISOTHIAZOLINONE, CI 47005, CI 17200, CI 42090"




Am sa incep direct cu mirosul caci stiu ca si pe voi va intereseaza. Are un miros delicios, ce nu seamana in totalitate cu ciocolata, ci mai degraba cu zaharul cu cacao sau caramel sau chiar untul de shea ce se afla printre ingrediente, dar nu degeaba precizeaza ca nu e comestibil. Ca si eficienta, isi face treaba, are particule mici si dese ce exfoliaza bland si lasa pielea catifelata. Mie personal imi place sa il folosesc in cada, pe picioare inainte de epilare si pe brate cand nu le mai simt asa catifelate. Un alt mod util de a-l folosi e atunci cand incepe sa se duca bronzul, pentru a preveni zonele alea uscate care se exfoliaza singure. Vine intr-un tub de plastic cu un sistem de dozare clasic si are o culoare de cafea cu lapte, poate chiar mai deschis decat atat. Per total mie imi place si cred ca o sa imi ajunga ceva timp caci folosesc o cantitate destul de mica.


Concluzii:
+miros delicios
+particule mici si dese care exfoliaza bland
+pretul intreg este de 16 lei, dar este mai mereu la oferta la 8 lei
+ambalaj practic

-contine alcool,parfum si posibil alti iritanti care mie nu mi-au creat niciun disconfort, dar pentru o piele foarte sensibila e bine de stiut
-desi spun ca este cu ciocolata, extractul de cacao este printre ultimele ingrediente, lucru cam specific produselor Avon

Cam asta a fost postarea de azi. Voi folositi vreun exfoliant de corp? Daca da, pe care mi l-ati recomanda? Nu ezitati sa comentati sau sa distribuiti postarea daca v-a placut sau vi s-a parut utila.
Pana data viitoare, v-am pupat!



Share this:

,

CONVERSATION

2 comments:

  1. Trebuie să te felicit pentru structura bine definită a postării, pentru că pur și simplu nu îmi este greu să găsesc informațiile de care ai nevoie.

    Blogul tău e minunat! Cât despre produs.. numai mirosul mă convinge că merită să îl încerc.

    Te pup!
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru parere si vizita, inseamna mult venind de la cineva din "breasa". Ma bucur mult ca ti-a placut blogul! O seara placuta! Te pup, Mada!

      Ștergere