Empties #2

Iata ca a trecut deja peste o luna de cand am facut prima postare cu produse terminate. Astazi revin deja cu a doua din aceasta serie, mult mai devreme decat m-as fi asteptat, probabil pentru ca am mai facut curat prin machiaj si m-am indurat sa arunc, in sfarsit, produsele expirate. Asadar, azi vorbim de tot felul de produse, de la ingrijirea parului pana la dizolvant de unghii:


Make-up:


Fardurile 1 si 2 sunt de la marci chinezesti pe care le gasesti prin magazinele micute cu chestii ieftine. Mi-au placut mult culorile si au fost foarte ieftine, dar bineinteles ca si calitatea a lasat de dorit. Nu au fost deloc rezistente si au avut mult prea mult sclipici asa ca au stat singurele intr-un colt pana au expirat.

Fardurile 3 si 5 sunt de la Avon si au fost printre primele cu care m-am jucat. Le-am tinut mai mult ca amintire pana acum, mi-au placut mult si au fost calitative, pigmentate si rezistente. Fardul 3 inca se gaseste in brosura cu un alt ambalaj, dar aceeasi denumire: Rainforest, dar fardul 5 nu l-am mai vazut de mult timp.

Trusa 4 a fost cadou la o revista, am pomenit de ea in postarea ASTA, nu am folosit-o prea mult, ba chiar a ramas acasa anul asta si a si expirat intre timp.


Produse pentru fata:


1. BitterGelul de la Vivanatura l-am luat mai mult din curiozitate, dupa ce am cumparat crema antiacneica, caci era recomandat a se folosi impreuna, el ziua pentru ca e transparent si crema noaptea. Nu l-am folosit asa de des ca si crema, nu prea am vazut niciun efect impresionant si are un miros foarte intepator care persista mult pe fata. Nu cred ca am sa il mai recumpar prea curand, imi ajunge momentan doar crema.

2. Crema antiacneica  tot de la Vivanatura este chiar vedeta celei mai populare postari pe blog si e foarte cautata pe google. Daca vrei sa afli mai multe despre ea, gasesti review-ul AICI, a mea a expirat intre timp. Am folosit-o foarte des, dar in cantitati mici si de aceea nici nu am reusit sa o termin. Planuiesc sa o recumpar cat de curand, deja ii simt lipsa si nu mai am nicio arma impotriva celor 3 cosuri care stau acum mandre pe fruntea mea.

3. Sebium Gel Spumant de la Bioderma a fost dragostea mea timp de un an, mai ales iarna cand pielea a fost mult prea sensibila pentru celelalte geluri pe care le aveam. L-am primit cadou prin iunie, anul trecut, si cam tot prin iunie, anul asta, s-a si terminat. Trebuie sa recunosc ca nu l-am folosit chiar de doua ori pe zi tot timpul si probabil de asta m-a tinut asa de mult. Per total l-am adorat, imi pare tare rau ca s-a terminat si ca nu am reusit sa fac si o postare despre el, dar intentionez sa-mi cumpar varianta fara pompita, care e mai ieftina, sa pastrez ambalajul actual si poate o sa ajunga pe blog intr-o postare dedicata doar lui. Pana atunci pot sa va spun ca este un gel transparent cu un miros subtil si placut, care curata foarte bine si bland in acelasi timp, chiar m-a si ajutat un pic cu sebumul.

Produse de ingrijire:


1. Simply Venus 2 Gillette. Ti-am povestit AICI de un alt set de la Gillette Venus care mi-a placut foarte mult, dar, pentru ca s-a terminat, am vrut sa incerc si alte modele de la ei. Desi la primele 2-3 folosiri mi-au placut, dupa un timp banda aceea hidratanta a inceput sa se inmoaie si sa se sfarame, ingreunand procesul, plus ca fiind doar 2 lame se uzeaza mult mai repede. Per total, am fost dezamagita de ele si am revenit la setul de dinainte. M-am invatat minte si de acum am sa cumpar doar cu 3 lame, observ ca tin mai mult si sunt mai eficiente, probabil o sa mai incerc si alte modele, dar asta mai incolo.

2. Dizolvant lac de unghii fara acetona Cien. L-am vazut prima data prin blogosfera si mi s-a parut foarte interesant ambalajul, asa ca l-am cumparat si eu. S-a dovedit a fi foarte util si faptul ca trebuie sa apesi un pic ca sa iasa produsul direct pe discheta mi s-a parut foarte inteligent. Sterge si foarte bine oja, mai greu cu sclipiciul, dar, din moment ce nu are acetona, era de asteptat. Are un miros foarte placut, care persista pe unghii. Singurul defect pe care l-am descoperit e ca trebuie tinut in picioare, altfel te poti trezi cu doar jumatate de sticluta peste noapte. Pretul era in jur de 5-6 lei, daca imi amintesc eu bine.

3. Samponul Syoss Keratin Hair Perfection este pentru par uscat, lipsit de vitalitate si lasa parul foarte moale si placut la atingere, iar eu l-am folosit impreuna cu cel de la Head&Shoulders pentru par gras care curata mult mai bine, dar imi usuca parul. Impreuna au fost o combinatie ideala si m-au tinut o vesnicie. Acum mi-am luat de la Syoss varianta pentru par gras cu matreata si sper sa ma inteleg la fel de bine cu el.


Oje:


1. Essence Studio Nails Pro White Hardener. Este primul produs de unghii care chiar le albeste. Bineinteles ca e vorba doar de o iluzie optica, dar efectul chiar e impresionant. Are o tenta mov si aplicat pe unghii, chiar se vede diferenta. L-am folosit pana la ultima picatura, mai ales cand nu aveam chef de oja, pentru ca are tendinta sa modifice putin culoarea ojei aplicate deasupra. Ca si intaritor nu prea pot sa imi dau cu parerea caci eu am unghiile foarte tari de la mama natura. Acum, din pacate, nu cred ca mai este prin magazine, am vazut ca au scos deja alte modele si sper sa gasesc ceva cu efect asemanator.

2. Rimmel Space Dust a fost printre primele mele oje texturate si cred ca au fost o editie speciala de Craciun. Mi-a placut foarte mult culoarea si rezista mult pe unghii, am facut si un Notd cu ea pe care il puteti vedea AICI. Acum s-a intarit de tot, din pacate, si nu mai are rost sa o tin degeaba.

3.Avon Matte e o oja foarte veche, are cativa ani buni, dar mai exista in catalog sub denumirea de Magic Effects Matte si nuanta tot Violetta. A rezistat foarte mult pana sa se intareasca, se usca foarte repede pe unghii, trebuia sa fii rapid intre cele 2 straturi si chiar devenea mata la final. Mi-a placut mult si as fi tentata sa incerc si alte nuante.

4. Miss Sporty Base&Top Coat este un alt produs achizionat dupa ce am auzit de el prin blogospera. A costat in jur de 7-8 lei si si-a meritat banii. Mi-a protejat unghiile de imgalbenire ca base coat si a dat un luciu placut ojei ca top coat. Nu pot sa zic ca a si prelungit manichiura, dar eu am fost multumita de el.


Cam asta a fost a doua serie cu produse terminate. Daca ai vreo intrebare nu ezita sa o lasi in casuta cu comentarii de mai jos. Pana ne auzim data viitoare, iti doresc o saptamana cat mai frumoasa. Pupici!

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu