Review: Lotiune micelara Elmiplant

 Cred ca anul asta a fost anul lotiunilor micelare caci multe firme au scos pe piata varianta lor. Cum cea de la Bioderma mi se pare putin inaccesibila pentru buzunarul meu inca, m-am reorientat spre altele mai ieftine. Despre cea de la Lóreal am vorbit aici si, desi mi-a placut, am decis sa mai incerc si altele. Cum probabil ati observat din postarile mele, imi place mult firma Elmiplant si cum au scos si ei o lotiune micelara, am zis ca trebuie neaparat sa o incerc. Asadar astazi vorbim despre lotiunea micelara ten, ochi si buze de la Elmiplant.







"Lotiunea Micelara pentru ten uscat/ sensibil elmiplant foloseste o tehnologie noua, eficienta si delicata, care îndeparteaza machiajul si impuritatile cu un singur gest.

 Formula sa avansata, ce contine particule foarte fine de ulei si apa, capteaza si îndeparteaza machiajul, chiar si pe cel rezistent la apa, dar si impuritatile, fara a deshidrata pielea.
Formula este îmbogatita cu Extract de Bumbac 100% natural obtinut prin metode blande, eco-friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active. Bogat în proteine si minerale, extractul este ideal pentru pielea sensibila, conferindu-i un aspect catifelat si suplu.
HYDRO NUTRIENT este un complex hidratant avansat, ce combina puritatea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendinte din cosmetologie. Previne deshidratarea, mentinand aspectul catifelat al pielii si confera o senzatie de confort.
Actiune Aceasta lotiune delicata indeparteaza eficient chiar si machiajul rezustent la apa, de pe fata, buze si zona ochilor si previne deshidratarea pielii, lasand-o fina si catifelata" 





AQUA, GLYCERETH 7 CAPRYLATE/CAPRATE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (ALMOND) OIL, GLYCERETH 8 ESTERS, PENTYLENE GLYCOL, FRUCTOSE, UREA, MALTOSE, SODIUM PCA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LACTATE, TREHALOSE, ALLANTOIN, SODIUM HYALURONATE, GLUCOSE, FRAGRANCE/PARFUM, PANTHENOL, BETAINE, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) SEED EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, ZINC GLUCONATE, MAGNESIUM ASPARTATE, COPPER GLUCONATE, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, ETHYLHEXYL GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL 








Desi m-am inteles bine cu majoritatea produselor Elmiplant pe care le-am incercat, acesta 
clar nu a fost pe placul meu. Probabil ca vina, in mare parte, este a mea caci n-am tinut cont ca este destinata tenului uscat si sensibil, eu avand ten gras in mare parte. Cert este ca nu am fost deloc compatibili desi aveam sperante dupa ce am citit multe reviewuri pozitive. Primul aspect care m-a deranjat si cel mai neplacut a fost faptul ca m-au usturat ochii si fata de la el si nu doar la prima incercare, lucru neasteptat tinand cont ca este destinat tenului sensibil. Al doilea aspect a fost parfumul prea puternic care persista pe fata de parca cineva chiar a turnat o sticluta de parfum in el. Nici lista de ingrediente nu m-a incantat sincer. Desi m-am bucurat ca nu are alcool, lista e uriasa fata cea de la Lóreal, de exemplu, si nu stiu daca ar fi un avantaj.

Concluzionand



pret mic: in jur de 12-14 lei in functie de magazin
nu are alcool
curata destul de eficient machiajul simplu, nu l-am testat pe produse rezistente la apa desi promite ca s-ar descurca si cu ele
ambalaj de plastic cu capac ce nu permite risipirea produsului
m-au usturat ochii si fata desi promite sa fie pentru ten sensibil
are un parfum mult prea puternic pentru gustul meu care persista si ma determina sa-mi clatesc fata neaparat
as trece aici si lista de ingrediente uriasa doar in comparatie cu cea de la Lóreal, dar nu o consider chiar un minus

  Desi nu sunt multe minusuri, sunt importante si am renuntat la produs dupa cateva utilizari. Imi pare rau ca nu ne-am potrivit si sper ca pe viitor sa scoata si o varianta pentru ten normal/mixt. Am citit si pareri pozitive la adresa lui deci unele persoane au fost compatibile cu el.Care este lotiunea micelara preferata a voastra sau pe care ati vrea sa o incercati? 


Voi l-ati incercat?  Vă pup, Mădă!


 
 


Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu