Review: Garnier Miracle Skin Perfector BBCream

Astazi vorbim despre un produs care isi asteapta randul de mai bine de un an, dar cum nu am mai dat pe blog si nici poze cu moaca nu mi-e usor sa-mi fac, abia acum i-a venit timpul.Cred ca am pomenit deja in cateva postari ca tenul meu mixt straluceste ca un beculet pe vremea asta si mereu caut ceva care, macar, sa nu agrave problema. In afara de stralucirea vesnica, cativa monstruleti lunari si cearcanele panda, tenul meu nu sufera de probleme chiar grave si de aceea reusesc sa ma multumesc in rutina de machiaj cu un BBcream. Nu ma intelegeti gresit, imi doresc un fond de ten care sa mi se potriveasca de multa vreme, dar nu reusesc mai niciodata sa imi nimeresc nuanta si cand o nimeresc, nu imi place formula si tot asa. Asadar, de vreo 2 ani folosesc mereu acelasi produs si anume BBcream de la Garnier pentru ten mixt sau gras.





"5 actiuni pentru un ten mat, instantaneu:
    1. Matifiaza
    2. Reduce imperfectiunile
    3. Hidrateaza
    4. Netezeste
    5. Protejeaza UVA/UVB
BB Cream Oil free Miracle Skin Perfector reprezinta o noua generatie de produse de ingrijire a tenului. Crema BB cu tehnologie multifunctionala combina toti pasii rutinei de frumusete intr-un singur gest: ingrijire pe termen lung si o urma discreta de machiaj pentru un efect instantaneu de « piele de bebe »
    Cui se adreseaza BB Cream Oil free? 
    In primul rand tenului gras. Este potrivit femeilor care cauta un produs de ingrijire care sa le satisfaca imediat si eficient mai multe asteptari: netezire, corectare a imperfectiunilor, iluminare, hidratare si protectie. Chiar si dupa varsta de 20 de ani 2 din 5 femei au tenul mixt spre gras.

    Formula unica fara ulei, cu perlite ultra-absorbante, special creata pentru tenul gras, ajuta la controlul luminozitatii tenului pe durata intregii zile.
      Datorita pigmentilor minerali BB Cream Oil Free infrumuseteaza imediat pielea si acopera roseata si imperfectiunile. Textura sa usoara cu acoperire optima hidrateaza perfect. Datorita FPS 20 asigura o protectie optima impotriva razelor solare."







Cred ca prima data am folosit un bbcream pe la 16 ani cand am inceput sa descopar machiajul si magia cosmeticelor. Parca era de la Nivea si nu facea el prea multe, dar pe atunci nici nu aveam nevoie. Abia pe la 18 ani mi-am dorit o acoperire un pic mai buna si l-am descoperit pe acesta de la Garnier. Asadar, il folosesc de peste 2 si abia am cumparat vreo 3 tuburi caci tine asa mult de ajungi sa te saturi de el. Bine, eu nu pot sa zic ca m-am saturat, caci ne intelegem foarte bine si pana o sa fie detronat de acel fond de ten care ma va da pe spate, inca domina trusa de machiaj.



 !Atentie, imagine cu moaca demachiata :)!

       (Ten curat cu pori giganti si stralucitori)                 (Ten cu crema si bbcream)
(click pentru marire)


Are o consistenta lichida si o acoperire mica spre medie cu un finish semi-mat. Se intinde usor pe ten fara sa lase urme si eu l-am folosit doar cu degetele deci nu stiu exact cum se comporta cu pensula sau buretelul. Vine in doar 2 nuante, iar eu o detin pe prima Light/Clair care are un subton galben si, desi se adapteaza frumos tenului, cred ca ar fi prea inchisa pentru cei cu tenul alb. Aspectul care imi place cel mai mult e ca uniformizeaza nuanta tenului si are, in acelasi timp, un efect natural. Eu il aplic peste o crema hidratanta si il fixez cu pudra matifianta, dar nu reuseste sa tina sebumul sub control decat vreo 3 ore. Posibil ca, folosit cu o crema matifianta sau un primer matifiant, sa se lungeasca perioada. Se transfera usor, chiar si fixat cu pudra, si ramane pe telefon, uneori ajunge si pe haine. In ciuda transferului, rezista pe fata si 12 ore caci, seara la demachiere, ma surprinde mereu cand vad ca inca se ia pe discheta. Are un ambalaj de plastic care te ajuta sa dozezi corect cantitatea si este foarte practic de luat in bagaj. Are Spf 20, destul de mic acum vara, dar iarna prinde numai bine. Cand l-am cumparat prima data si bineinteles ca am aruncat cutia, uitasem complet ca are spf caci pe tub nu scrie mai nimic,
Un aspect negativ la el este ca are alcool, chiar printre primele ingrediente. Mie personal nu mi-a cauzat nicio problema, dar nu am un ten chiar sensibil. Are, de asemenea un miros putin intepator, prafos parca, care nu persista si care nu ma deranjeaza, in mod personal. Nu il recomand. persoanelor cu tenul uscat, caci daca fata nu e curata bine sau are zone uscate, se prinde de ele si le evidentiaza urat, insa exista o varianta si pentru tenul uscat/normal care merita incercata.

Concluzionand:
+se intinde usor, fara urme
+uniformizeaza tenul
+ambalaj practic
+matifiaza, in functie de combinatia in care e folosit
+efect natural
+este necesara o cantitate foarte mica pentru intreaga fata si tine astfel o vesnicie
+acoperire mica spre medie
+Spf 20
+Pret in jur de 20 de lei, depinde de magazin si promotie

-are alcool
-se gaseste doar in 2 nuante
-se transfera usor

Il puteti gasi aici la 23 de lei sau in majoritatea supermarketurilor.
Voi ce bb creamuri ati incercat? Astept cu drag parerea voastra deci nu ezitati sa comentati!
Va pup, Mada!

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 comments:

  1. L-am avut si eu acum ceva timp si mi se parea ok, dar era cam inchis pentru mine si i l-am dat mamei. Nu e un produs deloc rau pentru o utilizare zilnica pentru ca arata foarte natural.
    Kisses
    www.andreeaserban.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ca si nuante nu sta prea bine, eu am avut noroc ca s-a potrivit. Ma bucur mult ca ai trecut pe aici, iti citesc blogul de cateva luni si iti ador pozele, esti foarte talentata. Te pup, Mada!

      Ștergere