I'm back!

               Curand se face un an de cand n-am mai postat nimic si oricat mi-am dorit sa nu se ajunga la asta..s-a ajuns! Desi nu caut neaparat sa-mi gasesc scuze, cert este ca inceputul facultatii si statul la camin nu mi-au favorizat deloc inspiratia si cheful de a scrie. A fost un an greu ce a necesitat o adaptare uriasa, de la o camera a mea la una cu inca 4 persoane in ea, de la banalul liceu la cursuri si sesiune, de la orasul natal la unul total nou si tot asa. Desi efectiv nu am mai putut scrie mereu ma gandeam la ce postari as face si ce as mai schimba la blog si am tot sperat sa gasesc o portita in tot haosul care a venit asupra mea. Cum acea portita n-a aparut si eu am tot lungit fiecare pauza pe care am avut-o, iata ca am ajuns in sfarsit in vacanta de vara si am decis ca vreau sa reiau totul neaparat!
Stiu ca anul care vine nu va fi usor dar acum macar stiu la ce sa ma astept cat de cat si poate nu o sa postez prea des dar saptamanal tot o sa pot.
               Asadar, am 3 luni de vara sa-mi intru in ritm si sa fac ce-am visat tot anul acesta. Sper sa ma ridic la nivelul asteptarilor mele si astept cat mai multe sfaturi si pareri.
                                                          

 Bine v-am regasit dragele mele! 
                       Cu drag, Mada!

                

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu