Haul H&M



Nu reusesc inca sa ma conving sa comanda haine de pe net de o valoare mai mare si nu fac asta pentru ca nu mi-ar placea ci doar pentru ca nu ma incanta ideea sa imi cumpar haine fara sa le probez. Stiu ca site-urile straine specifica exact dimensiunile, chiar ma tenteaza majoritatea si cel mai probabil o sa cedez cat de curand, dar pana atunci am cedat ispitei unui magazin cunoscut la noi, si anume, HM. Am primit mail de la ei acum ceva saptamani, cand au inceput cu reducerile pe site, si cand am vazut preturile am plasat comanda instant, de frica sa nu se goleasca stocurile. Comanda a avut o valoare mica tare si de asta m-am si incumetat sa o fac, dar bineinteles ca m-am grabit inutil si nici nu m-am gandit prea bine inainte de a le pune in cos si o sa intelegeti imediat la ce ma refer. 
Comanda a fost foarte mica, doar de 2 produse si am avut si codul de reducere de la inscrierea la newsletter, deci si transportul a fost gratuit. Am platit asadar 30 de lei, 20 de lei pe o rochita si 10 lei pe un maieu.


Rochita imi vine bine, imi era frica sa nu-mi fie prea mica caci mi-am comandat cea mai mica marime, 32, si, desi nu ma avantajeaza maxim, se poate rezolva cu o curea si cateva accesorii. La maieuas, in schimb, am dat-o total in bara. Mi-am comandat cea mai mica marime, XS, caci asa sunt obisnuita sa port, dar s-a dovedit a fi minuscul si dintr-un material elastic. De imbracat pot sa il imbrac dar se intinde la maxim si nu acopera mare lucru :). Cum a fost doar 10 lei am zis ca nu are sens sa il retunez si acum zace in dulap.





De vreo 3 saptamani m-am intors acasa si, cum in orasul nostru cu 3 magazine prapadite HM e cel mai mare, abia asteptam sa vad ce e pe aici. Asadar am mers intr-o zi cu mama, talismanul meu absolut la cumparaturi cu care imi gasesc mereu ceva si fara de care mi-a fost foarte greu prin magazinele din Iasi, si mi-am gasit nu una, ci chiar 4 obiecte vestimentare. Mi-as mai fi luat cateva dar vara nu e chiar atat de lunga aici si am decis ca imi ajunge.




Pe fusta am dat doar 20 de lei si a fost dragoste la prima vedere, am decis ca vreau sa o probez inca de cum urcam scarile si am vazut-o de la distanta. Am probat initial un 34 si, desi se aseza bine in talie, era prea scurta, asa ca mi-am luat un 36. Tenisi albi imi doresc de la inceputul verii, dar pe unde dadeam de ei marimea mea, 36, nu exista nicaieri si am fost tare surprinsa sa ii gasesc tocmai la noi. Am dat 40 de lei pe ei si nu erau la reducere, dar si-au meritat banii si sper sa ma tina toata vara caci am multe tinute care asteapta sa fie purtate impreuna cu ei.




Camasuta e un pic in afara ariei mele de confort datorita imprimeului foarte vesel, dar visez la camasute de genul de cateva luni si abia asteptam sa se reduca. Am dat 30 de lei pe ea, e un pic transparenta si foarte lunga la spate, dar se poate adapta in functie de tinuta.




Am pastrat la urma articolul de care sunt cel mai incantata. Bineinteles ca rochita a vazut-o mama si, chiar daca nu m-a dat pe spate cand am vazut-o prima data, cand am probat-o m-am indragostit instant de ea. E foarte finuta, de o lungime potrivita si imi scoate in evidenta talia. Am dat 50 de lei pe ea si isi merita fiecare banut. Uitasem cat de mult iubeam movul, obisnuia sa fie culoarea mea preferata intr-un timp, dar nu mi-am luat de mult haine in culoarea aceasta. Materialul e subtire si imprimeul mi se pare adorabil.
Am mai probat cateva hainute si le-as fi luat pe toate acasa, dar am zis sa ma pastrez si pentru runda de cumparaturi programata in vizita la Iasi ce urmeaza in curand.


Asadar, acestea sunt cumparaturile mele de la HM pana acum. Voi ati profitat de reduceri?







Share this:

,

CONVERSATION

2 comments: