Empties #1

Dupa cum bine stiti, anul acesta am stat in Iasi cu studiile aproape tot timpul si cum am locuit la camin nu am putut sa imi iau chiar toata casa cu mine. Am fost nevoita sa mai renunt la cateva haine si cateva cosmetice, iar acum, cand m-am intors, am facut curatenie prin rafturi si dulapuri. Asa am reusit, in sfarsit, sa adun mai multe ambalaje de la cosmetice care fie au expirat, fie s-au terminat sau chiar nu mi se mai potrivesc. Stiu ca genul asta de postare este foarte populara si, de obicei, se face lunar, dar nu cred ca o sa reusesc sa adun chiar asa multe in fiecare luna, deci o voi face doar cand am destule despre care sa va vorbesc. 
Asadar, produsele despre care vorbim azi sunt:


Produse pentru fata:


Gel exfoliant zilnic de la Elmiplant: Am vorbit despre el aici si cred ca acum are alt ambalaj. Desi initial am fost incantata de el, tenul meu a devenit mai sensibil cu timpul si nu prea ne-am mai inteles. Plus ca mi-am mai luat si alte geluri de fata, iar el a ramas abandonat intr-un raft si cum mai are doar o luna si expira, am zis ca nu mai are niciun rost sa il mai tin.
Absolute concealer for eyes de la Oriflame: Nu cred ca se mai gaseste in catalog acum, cel putin nu cu numele si ambalajul asta. Per total nu mi-a placut deloc, are o acoperire mica cu particule stralucitoare, deloc potrivit pentru cearcanele mele de panda. L-am gasit aruncat intr-un portfard si deja a si expirat, deci clar trebuie sa dispara.
Solutie micelara de la Blanchette: E o apa micelara ce se gaseste doar la Kaufland si este in jur de 7 lei. Mie personal imi place foarte mult si se descurca bine cu machiajul meu simplu de zi ce nu contine produse rezistente sau prea multe straturi. Nu am testat-o in conditii mai grele, dar daca o sa o mai recumpar pe viitor, cred ca o sa ii dedic o postare caci am folosit deja cateva si mi-am format o parere.


Produse pentru corp:


Spray pentru protectie solara de la Avon: L-am folosit mai mult vara trecuta si nu s-a indurat nimeni sa il arunce desi nu mai e valabil. Produsele de protectie de la Avon imi plac foarte mult, miros placut, intra repede in piele si isi fac treaba, mai ales ca au un pret foarte bun cand sunt la oferta.
Lotiune de corp de la Avon: Desi ador produsele de la Plant spa de la Avon, crema aceasta nu a fost printre preferatele mele. Are un miros incantator, a trufe de ciocolata, dar asta e tot ce imi place la ea. Nu hidrateaza deloc pielea si mirosul persista foarte putin, asa ca am folosit din ea mai putin de jumatate si cum a ramas acasa, a expirat neterminata. Nu spun ca lotiunea nu e buna, doar ca noi nu prea ne-am inteles, dar raman in continuare fana a produselor din gama asta.
Deodorant Garnier mineral: Am stat un pic in dubii daca sa pun si deodorantul in postare, dar cum e un produs atat de folosit si de necesar, am zis ca isi merita locul. L-am cumparat in primavara cand deodorantul pe care il foloseam nu mai facea fata si, desi are aluminium, am zis ca e un must-have vara. Nu rezista deloc 72 de ore, cred ca ar fi intr-adevar o minune, dar 24 tot e prezent. Isi face treaba foarte bine in alea 24 de ore, dar lasa urme albe ceva de groaza si se indeparteaza foarte greu de pe piele. Eu am fost multumita de el, are un miros foarte placut, dar m-am orientat acum catre o versiune de 48 de ore ce promite sa nu lase urme albe si deja ii duc lipsa. Are un pret in jur de 10 lei si m-a tinut cam 2-3 luni folosit intens.


Oje:


Eram foarte mandra de colectia mea de oje anul trecut, crescuse considerabil, dar cand au inceput majoritatea sa se ingroase sau sa se intareasca nici nu m-am indurat sa le arunc. La Iasi mi-am luat doar cele pe care le iubeam cel mai mult sau cele care inca mai erau bune. Acum, dupa aproape un an de cand stau abandonate intr-o cutie, am reusit sa ma "dezatasez" de ele si sa incep sa le arunc. In afara de cele 2 de sus de la Essence, restul au fost foarte ieftine, cumparate de la mare sau de la magazine micute si m-au tinut cativa ani buni, dar acum nici nu se mai misca in sticluta. Nu stiu exact cu ce gresesc in pastrarea lor, dar si cele mai scumpe se ingroasa foarte repede si acum nu prea imi mai vine sa investesc in ele. Cele de la Essence au aparut in putinele manichiuri pe care le am pe blog deci daca va intereseaza culoarea le gasiti din meniu la NOTD.


Produs pentru par:



De crema asta de par vreau sa va vorbesc de anul trecut, de cand mi-am luat-o, dar cum nu am mai dat pe aici si nici nu am luat-o la camin, caci am fost prea lenesa sa o aplic, a ramas acasa si a expirat luna trecuta. Cat am folosit-o anul trecut stiu ca mi-a placut mult efectul ei si ma gandesc serios sa o cumpar iar in versiunea mai mica de 100 de ml (cea din poza are 250 ml si a fost in jur de 25 de lei) si sa va spun atunci mai multe detalii despre ea.

Cam astea au fost produsele adunate de mine pana acum. Sper sa postez cat de curand inca o postare de genul caci acum sunt acasa si folosesc mai multe cosmetice. Voi ce produse terminati cel mai repede? Nu ezitati sa comentati, parerea voastra conteaza mult pentru mine :)!

Va pup, Mada!




Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu