5 produse sub 10 lei

Nu stiu cum de nu m-am gandit sa fac postarea asta mai demult, tinand cont ca majoritatea produselor pe care le prezint sunt low-budget. Asa cum puteti sa vedeti si din titlu, azi vorbim despre 5 produse sub 10 lei care merita toata atentia si care imi plac mult. Fara alte introduceri:





1. Apa micelara Blanchette
V-am vorbit despre ea in prima postare Empties de pe blog. Asa cum am zis si acolo, costa in jur de 7 lei si se gaseste doar la Kaufland, fiind o marca distribuita de ei. Isi face treaba foarte bine pe un machiaj de zi sau cu produse care nu sunt waterproof. Nu am testat-o pe produse rezistente deci nu garantez ca face minuni, dar e foarte blanda cu pielea si nu am avut nicio problema cu ea.

2. Ruj Ultra Beauty Avon nuanta Sunset
Trebuie sa recunosc ca am trisat cu rujul asta, nu e chiar 10 lei in brosura, dar e mai mereu la oferta la 8 lei, pret cu care l-am achizionat si eu. Imi doream inca de anul trecut un ruj portocaliu si cand l-am vazut in brosura, am zis ca merita incercat si bine am facut. Este hidratant, acesta fiind si un must caci buzele mele se usuca foarte repede si mereu am fugit de rujuri de frica sa nu se adune urat pe buze. Este foarte pigmentat si ii ador culoarea. Nu este chiar rezistent la transfer, dar eu il fixez cu putina pudra si rezista vreo 2-3 ore daca nu mananc sau beau. De asemenea, chiar si cand dispare lasa o nuanta placuta pe buze si nu le pateaza. Per total sunt foarte incantata de el, este o culoare perfecta pe vara si chiar vreau sa imi mai iau si alte culori.



(Nu e foarte pigmentat, aici m-am dat cu o tona dar e mai portocaliu in realitate)

3.Balsam de buze Himalaya Herbals
Buzele mele sunt vesnic crapate, chiar si vara, si mai am si prostul tic sa le jupesc, deci mereu arata chinuite si nu pot sa ies din casa fara un balsam de buze. Consum anual o gramada de tuburi de balsam si am nevoie de ceva care sa faca fata uscaciunii. Balsamul de la Himalaya este cam singurul care nu s-a ratacit prin genti, buzunare sau orice univers paralel in care dispar balsamele (numai mie mi se intampla asta?) si deja cred ca am ajuns la al 3-lea pe anul asta. Eu il iau de la Kaufland si costa in jur de 6 lei, am vazut ca este si prin farmacii, in alte variante, si mai scump. Hidrateaza genial, intra foarte repede in piele si lasa un luciu placut. Miroase genial, parca a bomboane, dar nu are gust a ele :(. Nu are un gust neaparat rau :), dar cred ca e mai bine asa caci sigur nu ar mai apuca sa-si faca treaba.

4. Primer de ochi ELF
Cred ca majoritatea din blogosfera a auzit de primerul de la Elf. Imi pare rau ca nu a rezistat si scrisul pe ambalaj, ala a disparut super repede. Costa 9 lei sau chiar mai putin, cand este la oferta, si face o treaba de minune. Eu am pleoapele uleioasele si cam toate fardurile mi se aduna in pliuri foarte repede, insa cu primerul asta tot machiajul s-a schimbat. chiar se vede diferenta si il adoor! Mai am foarte putin din el si trebuie neaparat sa-mi mai comand unul. Asa arata el nou:



5. Peeling cuticule Farmec
De cand am intrat in blogosfera am citit si eu ca nu e bine sa-ti tai cuticulele, deci m-am orientat catre ceva care sa ma ajute. Peelingul de la Farmec e laudat de multe persoane si chiar isi face treaba foarte bine. Are o consistenta lichida, e transparent si trebuie lasat sa actioneze un minut, dupa care se imping cuticulele cu un betisor de lemn. Se foloseste o data pe saptamana si chiar face diferenta. Cuticulele mele arata mult mai bine de cand am incetat sa le tai si el ma ajuta sa le mentin scurte si ingrijite.


Cam astea au fost produsele. Sunt sigura ca am sa mai revin cu postari de genul asta cat de curand.

Voi aveti vreun produs ieftin, dar care merita laudat? Nu ezitati sa comentati, parerea voastra inseamna mult pentru mine!
Kisses, Mada!

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu