Wishlist de vara (7)

 The "party" is over! Asa cum am zis in postarea precedenta, am fost nevoita sa iau o pauza de la blog caci deja postam prea rar si cum cosmarul cu bacalaureatul s-a sfarsit era cazul sa revin si eu. Trebuie sa recunosc ca deja mi-am iesit din mana si inspiratia parca a intrat in vacanta. Ma chinui de o saptamana sa incep o postare si parca brusc nu mai am ganduri, asa ca am decis sa incep cu un wishlist de vara si sa va prezint pe scurt lista mea de dorinte de pe caldura care ar trebui sa fie afara. Asa cum v-am obisnuit urmeaza cele 10 imagini simbolice:

1.

 Visez inca din iarna la un ruj portocaliu care sa fie pigmentat, hidratant si accesibil la pret si sper ca vara asta o sa il si gasesc.


2.

De cum a dat caldura, postarile despre ritualul de ingrijire a pielii vara au bombardat blogosfera si exfoliantul e unul din produsele must-have indiferent daca vrem sa ne mentinem bronzul sau sa folosim autobronzant sau pur si simplu vrem o piele fina. Sunt o multime de produse lansate cu fel si fel de arome si am auzit ca cele pe baza de zahar sunt cele mai bune, dar tot visez la unul cu aroma de ciocolata si cu un miros persistent.

3.
Sursa: Bershka

Cum vara asta a fost atat de capricioasa mi-am dat seama ca, pe langa rochitele si fustile la care visez, e necesara si o pereche de blugi mai de vara si chiar imi lipseste una deschisa la culoare. Trebuie sa recunosc ca ma atrag si cei albi dar parca sunt mai pretentiosi si chiar si o pereche mint mi-ar surade insa nu ma incumet sa comand inca de pe net deci inca mai caut in magazine.

4.

Inca nu ma pricep la contouring, dar imi plac mult rezultate pe care le ofera si cum pudra mi se pare mai usor de folosit, trebuie neaparat sa am una. Deja am pus ochii pe cateva si cum o sa gasesc ceva care o sa-mi surada, o sa fac si o postare despre ea.

5.


Am folosit aceasta lotiune acum vreo trei ani si stiu ca am adorat-o, dar am uitat de ea intre timp. Cei drept, cel mai bine merge folosita pe o piele bronzata dar chiar mi-ar place sa o incerc din nou.

6.
Sursa: hm.com
Bineinteles ca dantela nu poate sa lipseasca din dorintele mele! Cum e vara si sutienele parca au devenit din ce in ce mai inconfortabile, iar bluzele din magazine sunt mai nou foarte decoltate sau transparente, o astfel de bustiera e absolut necesara si pe toate culorile daca se poate :D!

7.
 

Se pare ca anul asta tenul meu luceste mai ceva ca niciodata si porii sunt si mai vizibile. Desi am auzit de produsul acesta recent pare sa faca minuni si chiar cred ca o sa mi-l comand macar in varianta mai mica.

8.
Un alt articol vestimentar ce nu ar trebui sa lipseasca din garderoba mea sunt bluzitele, cu dantele, cu maneci, cu bretele, indiferent cum, finute si feminine sa fie. Mi-a trebuit ceva timp totusi sa realizez ca tricourile nu sunt chiar asa elegante pe cat le credeam acum vreo 4 ani. Site-ul de unde am luat imaginile e absolut genial, pot sa ma uit pe el o zi intreaga si nu ma satur, chiar merita sa aruncati un ochi pe acolo.

9.
 

Desi nu cred ca mai ajung la mare anul asta tot ma uit dupa un costum de baie fain si se pare ca hm are o colectie superba care mi-a atras atentia de anul trecut dar nu au aparut si in orasul meu.

10.
Buzele mele sunt mereu uscate, indiferent de anotimp deci sunt mereu in cautarea unui balsam de buze care sa-mi sadisfaca toate nevoile si cum ador ciocolata cred ca mi-ar place mult unul cu o astfel de aroma. Totusi as aprecia daca ar mirosi a ciocolata dar sa nu aibe si gust ca nu ar mai ramane deloc pe buze.


 Cam astea au fost cateva dorinte din vara asta si am o lista intreaga de review-uri pe care vreau sa le fac deci chiar sper sa postez de 2-3 ori pe saptamana. Cum nu am apucat sa va zic, sper sa aveti o vara superba, ne auzim in curand! Va pup!




Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu