Review Yves Rocher Jardins du Monde

Cred ca aproape toata lumea a auzit de gelurile de dus de la Yves Rocher si cum sunt asa populare in blogosfera am zis ca trebuie sa le incerc si eu, mai ales ca au un pret foarte acceptabil. Cum s-a ivit ocazia, mi-am comandat 2 prin intermediul cuiva si am zis sa impartasesc cu voi, pe scurt, opinia mea. Mi-am comandat: cel cu cafea din Brazilia si cel cu Nuca de Macadamia.



1. Gel de dus crema cafea din Brazilia

Desi nu sunt o mare bautoare de cafea si nu prea imi place nici mirosul, gelul asta de dus imi place si oricum stiam ca are cine sa il foloseasca daca eu nu. Are un miros de cappuccino care persista vreo 2 3 ore si o consistenta foarte cremoasa care hidrateaza pielea si o lasa foarte fina. Pentru amatorii de cafea sigur e un adevarat deliciu!




2. Gel de dus crema nuca de Macadamia

Clar gelul asta de dus a spart topurile mele, are un miros demential, parca a napolitane sau cel putin asa l-am asemanat eu :), si imi vine sa il mananc. Ca si celalalt, mirosul persista vreo 2 3 ore si are o consistenta foarte cremoasa. Il ador si tare rau imi pare ca e asa mic recipientul, oricum o sa imi ajunga o mare perioada de timp caci nu e nevoie de o cantitate prea mare. Cu urmatoare ocazie sigur il mai cumpar, desi sunt tare curioasa cum miros si celelalte variante.




Dupa cum se vede si lista de ingrediente e acceptabila, sustinand ca 97% sunt ingrediente naturale. Pretul e unul avantajos care variaza in functie de oferta.

Si cam asta a fost parerea mea. Voi ati incercat vreun gel de dus Yves Rocher?

O seara placuta si ne auzim cat de curand sper!



Share this:

,

CONVERSATION

2 comments: