Review Avon: Pudra compacta Oil Control

Am observat ca, in ultima vreme, unul dintre motivele pentru care cineva imi viziteaza blogul este ca am precizat pudra de la Avon in postarea asta si cum nu am zis nimic despre ea, am decis ca e cazul sa fac un mic review.

Am pudra asta din toamna trecuta parca si mi-am format o parere clara despre ea, evident :), dar asta nu inseamna ca se aplica si la altii. Pentru inceput, tenul meu e mixt, gras in zona T si pe pometi, iar in rest e sensibil si normal. Poze din pacate nu o sa pun prea multe caci pudra incepe deja sa se termine si s-a stricat si ambalajul.



" Scapă de aspectul gras și neuniform al tenului cu ajutorul pudrei compacte Oil Control, în tonuri neutre și nuanțe calde perfect adaptabile tenului tău. Efect: Formula absoarbe excesul de sebuum, lăsând tenul mat, cu un aspect proaspăt. Ajută la închiderea porilor și conferă un finisaj transparent, mat. "



In primul rand, e disponibila intr-o singura nuanta care mie mi s-a potrivit si parca s-a adaptat si singura, dar daca tenul e mai masliniu nu stiu cat de bine se va potrivi. Ambalajul e practic, simplu, de plastic si vine insotit de un buretel acceptabil. Desi mie mi s-a rupt capacul, trebuie sa recunosc ca a rezistat la cateva cazaturi pana sa se intample asta, iar la pretul pe care il are nu pot sa ii cer mai mult. Acum, daca trecem la partea de efecte, nu pot sa zic ca e chiar premianta. Pe timpul iernii cat fata mi-a fost mai mult inghetata pot sa spun ca mi-a placut, rezista aproape 4 ore pana sa devin un bec si asta in conditiile in care o aplicam peste crema sau bbcream. Acum , insa, de cand a crescut temperatura, nu ma mai inteleg deloc cu ea. Fata imi straluceste dupa o ora, doua si nu prea am timp sa o tot reaplic. Nu pot sa spun ca aveam multe pretentii de la ea caci e ieftina, dar cand promite tocmai sa reduca excesul de sebum se schimba situatia. Desi inca mai am o cantitate considerabila de produs dupa atatea luni de folosire zilnica, vara trebuie sa ma reorientez catre ceva mai eficient.



In concluzie:
-are un ambalaj care se poate sparge daca nu esti atenta
+are o cantitate mai mult decat suficienta
-la mine nu face fata caldurii si nu ma ajuta mai deloc acum
+are un pret accesibil, fiind mai mereu la oferta

Deci, daca nu cautati o pudra matifianta sau daca nu straluciti ca un beculet, e acceptabila, in rest, intentionez sa o pastrez pana la iarna si sa caut urgent ceva mai eficient.

Voi ce parere aveti despre ea? Ce pudra matifianta cunoasteti? O seara placuta si ne auzim in curand!

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu