Review Argila Aslavital in lupta contra acneei


         Nu am avut o acnee grava in adolescenta (nu ca as fi adult acum) si sper sa nu imi apara una dupa 20 si ceva din cauze hormonale sau altele, cum am citit ca se mai intampla. Am avut parte de cosuri in zona T, mai ales inainte de acea perioada buclucasa, dar nu foarte grave, care sa lase semn sau ceva de genul. Desi nu au fost mult tot mi-am dorit sa treaca cat mai repede, mai ales cand ieseau in mijlocul fruntii si erau atat de evidente. Trebuie sa recunosc ca cel mai mare aliat al meu a fost Pudra de Argila de la Aslavital, pe care o folosesc si acum, si m-a ajutat foarte mult. O folosesc de pe la 15 ani si nu a lipsit niciodata din casa.






"Prin calităţile sale, argila este un produs cosmetic natural de mare valoare, putând fi folosită cu succes în formulări cosmetice destinate tenurilor sensibile (alergice, seboreice, acneice, cuperozice, iritate şi ridate) şi în tratamente cosmetice naturiste, respectiv în prepararea unor măşti instant."  

Mod de utilizare: "Pentru obţinerea unor măşti cosmetice, pudra de argilă se poate amesteca cu diferite fructe, legume, iaurt, lapte, miere de albine, ulei de măsline, gălbenuş de ou etc., în funcţie de tipul de ten.

Se recomandă combinarea pudrei de argilă cu sucuri naturale cu efect astringent, obţinute din roşii, lămâi, castraveţi, caise, portocale, etc., pentru tenurile grase, respectiv cu ingrediente cu efect hidratant şi nutritiv: castraveţi, ţelină, lapte, miere, ulei de măsline, gălbenuş de ou pentru tenurile normale şi uscate.

Pentru tratarea acneei se realizează un amestec din pudră de argilă cu apă potabilă sau apă de pe tărâţe de grâu (nu se va folosi apă minerală), obţinându-se astfel o pastă consistentă, uşor de aplicat. Tratamentul se face în cure de câte 7 zile, după care se continuă de 2 ori pe săptămână până la vindecare.

Produsul se lasă să acţioneze între 20-30 de minute, mai ales pentru tenul acneic se recomandă 30 de minute."
 


Magnesium Aluminium Silicate
"Pudra de Argilă ASLAVITAL pentru tratamente cosmetice are o compoziţie chimică şi mineralogică bine definită. Netratată chimic, cu fracţii predominant argiloase, este un amestec complex de Aluminosilicaţi şi peste 20 de minerale naturale: Fier, Potasiu, Sodiu, Calciu, Galiu, Nichel, Magneziu, Mangan, Cupru, Zinc, Sulf, Cobalt, Siliciu, Aluminiu, Fosfor, Titan, etc. şi provine dintr-o sursă unică (M-ţii Pădurea Craiului)."  



 Asa cum apare din descriere, Pudra de argila este folosita pentru masti si poate fi combinata cu mai multe substante, precum apa sau sucuri naturale. Eu, personal, o folosesc cel mai des in combinatie cu apa, pentru ca o utilizez pentru acnee. Am folosit-o si cu zeama de rosii dar ma mananca fata de la ea. Atunci cand tenul meu o ia razna o folosesc in tratamentul de o saptamana si chiar isi face efectul. -Cosurile se usuca mult mai repede iar in 2 3 zile deja incep sa dispare.
-Reduce si roseata si mancarimile, dar doar pentru cateva ore, nu trateaza asa ceva.
-Lasa tenul foarte moale si curat, nici nu mai straluceste pentru cateva ore.
-Se gaseste sub forma de plicuri, iar un plic te ajunge la foarte multe aplicari caci e necesara doar o cantitate mica pentru toata fata.
-Aplicata pe fata se usuca cam in 5-10 minute si are tendinta sa stranga fata, dar pe mine nu m-a deranjat acest aspect sau cel putin m-am obisnuit cu el
-Cand nu o folosesc in tratamentul de o saptamana o aplic ori de cate ori am nevoie doar pe cos
-Trebuie sa recunosc ca dupa atatia ani de folosire trebuie sa mai iau pauza de la ea caci pielea se obisnuieste cu ea si nu mai are chiar efectul maxim, dar dupa o pauza de vreo 2 saptamani revine la normal
- O folosesc chiar si in par, sub forma de pudra, cand il am gras caci mai absoarbe din sebum si ii reduce stralucirea
-Pretul e unul foarte avantajos, un plic fiind mai putin de 2 lei. Se gaseste si la cutie cu 10 plicuri care costa mai putin de 15 lei si am vazut si in galetusa la Kaufland. Eu personal o cumpar la plic de la Plafar. Se gaseste si pe site-ul oficial aici.
-Cutia vine insotita de un mic pliant cu toate informatiile utile pe care eu nu il mai am din pacate.
Per total ador produsul acesta, m-a ajutat enorm in tot acest timp si o recomand cu drag. Nu stiu daca ar face fata unei acneei grave dar merita incercata.

 (Asa arata argila in plic)

(Proaspat aplicata)

(Dupa vreo 10 minute)

Per total ador produsul acesta, m-a ajutat enorm in tot acest timp si o recomand cu drag. Nu stiu daca ar face fata unei acneei grave dar merita incercata.Voi ati incercat-o?

Ne auzim in curand si va las cu o melodie care sa va inveseleasca seara. Va pup!


Share this:

, ,

CONVERSATION

2 comments:

  1. Eu iti recomand sa ti iei la galtusa daca gasesti. Este mult mai economic asa. Eu am luat din Cora o galetusa de 750 grame cu 18.5 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Multumesc de recomandare, am vazut si eu varianta la galetusa dar mi se pare o cantitate mult prea mare pentru cat folosesc eu :*!

      Ștergere