Review Vivanatura: Crema antiacneica & Aloe Plant


    In urma postarii de aici(click) am aflat de la prietenele mele de existenta unei creme naturale cu argila de la Vivanatura si cum foloseam deja pliculetele de argila de la Aslavital, iar ele m-au ajutat mult cu monstruletii, am zis ca trebuie sa incerc si crema. Am cumparat-o de la un plafar si, pentru ca spre "ghinionul meu" a venit insotita si de un pliant cu informatii foarte utile despre toate produsele lor, am mai cumparat si o crema cu aloe vera pentru a-mi calma roseata si mancarimile care mi-au aparut la nivelul fetei.

Asadar cremele arata asa:
 


 1. Crema antiacneica cu argila si propolis
 




"Acneea este o afecțiune a epidermei provocată de inflamarea foliculilor pilosebacei, ca urmare a unei hipersecreții a glandelor sebacee și se manifestă prin puncte negre sau albe, coșuri, chisturi sau noduli. În cazul acneei severe, pot apărea cicatrici permanente.
Crema antiacneică cu argilă activă și propolis este un remediu 100% natural în tratarea acneei. Produsul este foarte eficient datorită conținutului de substanțe active din plante, lavandă, gălbenele, aloe vera, uleiul de tea tree, argilă și propolis. Aceste ingredientele au un puternic rol antibacterian, antimicotic, antifungic, dezinfectant.
Propolisul conține un cocktail de substanțe cu efecte terapeutice deosebite, cum sunt: aminoacizi, microelemente (siliciu, magneziu, cupru, molibden, arsen, staniu, aluminiu, vanadiu, wolfram, fier, aur, iridiu, calciu, cadmiu, cobalt, strontiu), substanțe antibiotice, vitamine, acizi aromatici. Este un antibiotic natural foarte puternic, cu proprietăți vindecătoare.
Aloe Vera, plantă extrem de apreciată pentru virtuţile sale regeneratoare, previne și vindecă cicatricile şi petele provocate de acnee. Argila are efecte curative deosebite asupra epidermei, deoarece este un agent puternic de purificare, astringent, care acționează blând asupra pielii. Curăță în profunzime porii, îndepărtând praful, impuritățile și toxinele care se strâng la nivelul epidermei. Uleiul de tea tree este și el, de asemenea, un antibiotic natural puternic, antibacterian, antifungic, dezinfectant.
Crema antiacneică VivaNatura curăță pielea, previne și tratează erupțiile cutanate, elimină cu rapiditate coșurile, petele, roșeața, puroiul, punctele negre și punctele albe. Se vor observa efectele chiar după prima utilizare.
Deoarece Crema antiacneică VivaNatura este foarte activă, posibila apariție a unei uşoare senzaţii de usturime în momentul aplicării cremei este un efect normal. Se aplică local, pe zona afectată şi este preferabil să se menţină pe o durată de 1-7 ore.
Se utilizează seara, deoarece nu intră în întregime în piele. Se îndepărtează cu apă călduţă."


 Se aseamana mai mult cu o masca decat o crema deoarece nu patrunde in piele ci se usuca pe fata si poate fi tinuta pe ten pana la 7 ore. Are un miros puternic de plante care pe mine nu m-a deranjat, consistenta asemanatoare mastilor si culoarea argilei. Eu nu am o acnee grava, chiar daca tenul meu a luat-o complet razna in ultima luna, si nu ma pot pronunta daca vindeca acneea severa. Personal, mie mi-a mai uscat din cosurile care pur si simplu nu mai treceau si le-a vindecat destul de repede pe cele noi aparute. Nu pot sa zic ca face minune si nici nu le vindeca peste noapte, dar le reduce roseata si grabeste cu vreo 2,3 zile vindecarea. Per total imi place crema si sper ca pielea sa nu obisnuiasca rapid cu ea. De asemenea raportul calitate/pret e convenabil, eu am dat 9 lei pe ea iar pe site e 7,5 lei, deci chiar cred ca merita incercata cand bugetul nu permite achizitii de tratamente profesioniste.

2. Aloe plant cu argint coloidal






"Aloe Plant este un gel 100% natural de aloe vera, cu argint coloidal și ulei de tea tree. Gelul conține o concentrație mare de aloe vera și poate fi utilizat pentru diverse afecțiuni cutanate.
Aloe Vera este o plantă minune care are multiple efecte benefice asupra organismului uman. Ea acționează la nivel tegumentar, având proprietăți cicatrizante extraordinare și regeneratoare. Aloe Vera este antiseptică, antimicotică, antibacteriană, antiinflamatoare, dezinfectantă, analgezică, antioxidantă (încetinește procesul de îmbătrânire a pielii), purificatoare și detoxifiantă. Planta conține vitaminele A, B1, B2, B6, minerale, precum și o mare cantitate de aminoacizi și enzime, ușor asimilabile.
Astfel, prin calitățile sale curative excepționale, gelul de aloe vera este un remediu ideal pentru multiple afecțiuni cutanate: previne și ameliorează acneea, arsurile solare, arsurile de orice fel, erupțiile cutanate, micozele (produse de ciuperci parazitare ale pielii), diversele alergii și mâncărimi, eczemele, urticaria, ridurile, zona zoster, psoriazis.
Este folosit chiar si pentru tratarea hemoroizilor și a înțepăturilor de insecte, a rănilor și zgârieturilor. Gelul formează un strat răcoros care calmează țesuturile inflamate, iritate, dureroase.
Argintul și uleiul de tea tree sunt, de asemenea, niște antibiotici naturali puternici care potențează calitățile vindecătoare ale plantei.
Se aplică local, în strat subțire, pe zona afectată."


Are o consistenta de gel transparent , cu miros puternic de plante, si se aseamana cu lichidul care se scurge din aloe daca ii rupi frunzele. Aplicat pe ten intra repede in piele, dar lasa o senzatie lipicioasa. Dupa cum se vede si din descriere poate fi folosit pentru multe lucruri, iar eu am decis sa il folosesc pentru mancarimea si roseata ce mi-a aparut la nivelul obrajilor. Mancarimea a stopat-o imediat dupa aplicare si nu a redus roseata, nu prea aveam pretentia asta, dar a avut efectul calmant pe care il promite. Consider ca e o crema folositoare, cel putin pe mine m-a ajutat, dar depinde probabil pentru ce o folosesti. Ca si cealalta crema, la plafarul de unde am cumparat-o am dat 9 lei pe ea.


Ca si concluzie sunt multumita de creme si dupa studierea pliantului care se gaseste in cutia lor, mi-am luat si crema pentru par, dar despre ea o sa auziti mai incolo, dupa ce imi formez o parere despre ea. De asemenea ma tenteaza mult si bittergel care este recomandat a fi folosit impreuna cu crema antiacneica, deci ma mai gandesc daca o cumpar sau nu. Imi pare rau sa vad ca marca asta nu prea are parte de reclama caci are produse pentru toate cerintele si aparent naturale, la preturi foarte accesibile. Voi ati incercat vreun produs de la ei? Le gasiti pe site-ul lor aici.

O seara placuta si ne auzim in curand cu o manichiura pe care o pregatesc zilele astea!


Share this:

,

CONVERSATION

5 comments:

  1. Eu am achizitionat crema antiacneica. La inceput nu i-am dat sanse, nici nu o folosisem respectand indicatiile, am tratat-o ca pe o masca pe care am indepartat-o dupa 10-15 min. Binenteles, ca nu am fost multumita de rezultate. Am revenit la ea, dupa ce am incercat alte produse de la brand-uri renumite, dar f rezultat. De data asta am citit prospectul si am vazut ca se tine max 7h. Eu am tinut-o vre 3h, timp de 3 zile..iar aspectul tenului este vizibil imbunatatit: mai luminos, cosurile dispar pt ca le usuca destul de rpd. Ce pot spune ca am facut in plus, de teama sa nu-mi usuce tenul, am folosit dupa, seara inainte sa ma culc, ulei de camelie sau jojoba, uleiuri care se absorb repede in piele si nu-ti lasa senzatia de fata incarcata sau uleioasa. Per total sunt f f multumita de aceasta crema. Tin sa precizez ca puseele de acnee pe care le am sunt cauzate de la medicamentele hormonale pe care le iau. Nu stiu ce efecte are pt acneea grava sau de alta natura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa vad ca si pentru tine are efect si apreciez parerea ta detaliata :)! Te invit sa citesti si restul postarile si multumesc ca ai trecut pe aici :*

      Ștergere
  2. Eu folosesc crema cu argila si propolis din 2012, si pot spune ca este cea mai buna in tratarea acneei. Mie cel puțin imi aparuse-ra coşuri pe obraji, si nu mai scapam de ele, dar de cand folosesc aceasta crema nu mai am niciun coş, nici macar vreun semn. E super buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Crema a folosit si pentru a face sa dispara petele(semnele) maronii de la acnee?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Mie personal nu mi-au trecut petele de la acneea cu ea, dar asta nu inseamna ca la altcineva nu ar putea avea efect, doar ca nu garantez pentru ea.

    RăspundețiȘtergere