NOTD: Essence 160 & 152

Asa cum am zis in ultima postare cu oje aici, urmeaza sa fie pozate celelalte 2 oje castigate de la Essence. Mi-am dorit sa-mi fac si eu un model, caci nu prea am in timp in ultima vreme sa ma joc cu unghiile si, desi nu a iesit chiar cum visam, am decis sa vi-l arat ca sa vedeti cum arata ojele. Deci urmeaza sa fac apel la imaginatia voastra si sa va rog sa va imaginati ca acea chestie in 2 culori e un trandafir :D.



Dupa cum se poate observa nuanta 152 e mai mult un top coat, fiind destul de transparenta chiar si in 2 straturi, cate sunt aplicate si in poze, dar imi place mult finish-ul ei si ii da unghiei o culoare foarte placuta, iar nuanta 160 este un verde inchis, foarte pigmentat, care acopera foarte bine si dintr-un singur strat, cat este aplicat si in poza.

 
 (nuantele de la stanga la dreapta: 152 give me nude, baby! si 160 deep sea, baby)




 



Am adaugat in micuta mea colectie de oje cele 3 oferite cadou la revista Joy:

 (rozul din mijloc e cel folosit in model)
 Si un set procurat prin intermediul prietenei mele pe care intentionez sa il folosesc la modele:

(oja rosie apare in model)


Per total, imi plac mult ojele si mai ales periuta lor lata. Modelul a avut ca inspiratie poza urmatoare si chiar va invit sa incercati modelul si sper ca voua o sa va iasa mai bine:

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu