NOTD: Essence 180 & 22

Asa cum am zis deja in postarea anterioara, luni am aflat ca am castigat 3 oje de la Essence in cadrul paginii de facebook Unghiute colorate . M-am bucurat ca un copil toata ziua :)) si miercuri au si ajuns in posesia mea alaturi de brosura Essence si un caiet Essence. Nuantele primite au fost: 180 it's raining men!, 152 give me nude, baby! si 160 deep sea, baby.






Si cum altfel sa va arat ojele decat cu o manichiura! Asa ca prima la rand a fost nuanta 180 impreuna cu un top coat primit de 8 martie, de care v-am si zis in notd-ul precedent si anume nuanta 22 black dress and white tie.


Dupa cum vedeti nuanta 180 e un albastru superb cu particule de sclipici albastre(si mov dar care se vad doar la lumina articiala) iar nuanta 22 e o combinatie de particule mari de alb si negru, foarte draguta.










Sper sa reusesc sa vi le arat si pe celelalte doua cat de curand. Un weekend placut va doresc si ne auzim in curand!

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu