NOTD: Essence de mărțisor 156, 02, 173

   Se pare ca, odata cu 1 martie, blogosfera a fost invadata de ojele Essence si spre surprinderea mea, m-am sincronizat si eu fara sa vreau. Am adaugat in colectia mea de oje (cam inexistenta) 3 noutati de la Essence, dupa ce am stat cam 15 minute sa ma hotarasc. Mi-as mai fi luat eu mult mai multe dar am zis sa nu-mi fac prea tare de cap, si sincer , rau am facut pentru ca saptamana urmatoare nu mai era in magazin mare lucru, au cam disparut toate ojele noi! Asadar nuantele alese de mine au fost: 156 me & my lover, o oja "nisipoasa" cu particule rosii si aurii pe care mi-o doream inca de la Craciun, 02 baby, you're a firework, o oja semi-nisipoasa, care e un roz foarte dulce in sticla, speram sa fie mai dese particule, dar pe viitor o combin eu cumva si 173 over the rainbow, un albastru holografic, ce la o anumita lumina bate chiar spre mov. Imi pare rau ca n-am un aparat mai profesional sa surprind cat mai clar nuanta lor si nici soare n-a mai fost la mine de 2 saptamani, dar sper sa se vada bine nuantele:










1.   156 me & my lover

Trebuie sa recunosc ca aceasta este preferata mea! E un rosu absolut superb cu particule aurii care stralucesc foarte frumos in lumina. A rezistat cu brio aproape o saptamana si isi merita pe deplin banii, fiind doar 9 lei. Pacat ca mai e una doar pe gri, caci sigur mi-as fi luat multe nuante.










2.  02 baby, you're a firework
Din pacate nu am avut rabdarea necesara sa aplic 3 straturi, desi acum vad ca ar fi dat mai bine in poze. Oja a costat 11 lei si e un roz foarte dulce. Pe degetul inelar am dat intai un roz transparent si apoi un strat de oja, de aceea pare putin mai diferit. Per total imi place oja si sigur o sa gasesc o combinatie placuta in care sa o folosesc.






3. 173 over the rainbow
Nu am crezut ca o sa ajung sa port o culoare asa tipatoare si sa-mi placa asa mult. Nu stiu exact ce m-a atras la nuanta, poate pentru ca bate putin spre mov, dar e o nuanta absolut superba pe care sigur o sa o mai port cat de curand! Mai era o nuanta tipul asta, un verde superb dar nu l-am mai gasit dupa o saptamana :(






Cam astea au fost cele 3 oje Essence. Am mai primit una de curand dar probabil o sa vi-o arat intr-o postare viitoare, cand imi gasesc timp pentru o manichiura mai complexa.



Ne auzim curand, o seara placuta!

Share this:

,

CONVERSATION

1 comments:

  1. Hi, this is amazing and you have a great post btw hope we I hope we can follow each other and if you decided to follow me on BLOGLOVIN please let me know so I can follow you back.xoxo

    www.love-joice.com

    RăspundețiȘtergere