Review Lavandine-Argan and roses

30+ Argan and Roses- crema de zi, hidratanta, catifelanta, antirid

Mama mea a primit crema de Craciun si cum ea mai are cateva de zi si aceasta expira in martie mi-a dat-o mie :). Desi este o crema 30+ poate fi folosita si de persoanele de 20 ani, asa cum scrie in descriere. Dupa cateva aplicari pot spune ca imi place si are o lista de ingrediente foarte impresionanta pentru mine.






"O crema lejera de zi cu proprietati hidratante, fermizante, repulpante, catifelante si antirid. Desi este special creata pentru tenul matur, poate fi folosita inca de la varsta de 20 de ani, pentru tenul uscat, mixt sau normal. Este o excelenta baza pentru machiaj."



apa de trandafir, ulei de argan, squalane, ulei de migdale,unt de shea, emulsifiant derivat din ulei de masline, acid hialuronic, proteine din matase,plantaserv Q(conservant 100% natural)ulei esential de trandafir de damasc, attar de trandafir."



-Cred ca primul avantaj ar fi lista de ingrediente, m-a uimit cate uleiuri bune are!

-Desi este o crema destul de grasa, probabil datorita ingredientelor naturale, se absoarbe foarte rapid in piele si chiar o hidrateaza si o lasa foarte moale; plus ca nu mi-a provocat nicio reactie neplacuta, nici macar in zona T.

-A venit foarte dragut ambalata, intr-un borcanel de sticla, aflat intr-un saculet mic si mov.

-Miroase predominant a trandafiri, parca chiar a dulceata de trandafiri, un alt motiv pt. care mama mi-a dat-o mie :). Mirosul persista chiar si ore intregi deci pt cei care nu indragesc parfumul nu e prea indicata.

-In descriere se specifica ca e buna si ca baza de machiaj, eu nu am apucat sa testez acest aspect pentru ca eu nu folosesc fond de ten dar cred ca s-ar descurca destul de bine.

-Cred ca singurul dezavantaj pe care il are e ca trebuie tinuta neaparat in frigider si trebuie avut mare grija ca mainile sa fie foarte curate, si astfel imi amintesc prea tarziu de ea uneori; da, stiu, majoritatea cremelor au aceste 2 cerinte dar eu sunt o mare lenesa si mi-e foarte greu dimineata sa mai fac un drum :))

-Pretul ei este de 29 de lei si poate fi cumparata de pe breslo.ro

-Per total, chiar cred ca isi merita banii, e o crema naturala foarte bine formulata

Voi ce creme naturale folositi?

Ne auzim in curand, pregatesc o postare cu oje!
O zi buna!

Share this:

,

CONVERSATION

4 comments:

  1. Îmi place că ai început să ai postări mai dese .
    Am folosit aseară o cremă naturală cu argilă si multe altele(a Mariei) , țin să menționez că e cumpărată chiar de la plafar, prețul este în jur de 10 lei. Mi a plăcut de la prima folosire si probabil o voi achizitiona si eu . Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja m-ai facut curioasa, vreau si eu! Mersi ca ai comentat, mare bucurie mi-ai facut cand am vazut ca am si eu un comentariu si apreciez ca ai si raspuns la intrebarea din final :D :*!

      Ștergere
  2. Ti am recitit toate postarile! Nu știam că sunt așa de mult! Bravo. Mai aveam la câteva de comentat , dar am zis ca mai am si alte zile sa te sâcâi :))) Ii zic Mariei să aducă mâine crema la școală sa o vezi . Îți urez acum noapte bună și inevitabil te intreb "Nu, vrei sa ..? " :))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte buna si tie! Abia astept sa ma mai sacai! :D Ne auzim maine! :*

      Ștergere