Haul ianuarie: Elf, Fraulein38 & Avon

Desi se termina februarie imediat vreau sa va arat noutatile din ianuarie. Imi pare tare rau ca n-am mai postat o perioada asa lunga, se pare ca ma pun greu la treaba dar zilele trec asa repede si parca sunt mai mereu obosita. Oricum, nu am sa ma scuz prea mult si am sa incerc sa postez si eu macar de doua ori pe luna, asta pana scap la vara, abia astept, si o sa am mult timp liber. Am stat ceva timp si m-am gandit daca sa inchid blogul dar mi-am dat seama ca as vrea totusi sa mai postez din cand in cand.

Acum ca ne-am pus la curent, iata noutatile:


Am castigat si eu primul meu giveaway! Particip de multi ani si trebuie sa recunosc ca asa am descoperit si multe blogguri, dar n-am castigat niciodata, nu sunt tocmai o persoana norocoasa. Si totusi, dupa sute de participari iata ca am castigat si eu un lip stain de la Sephora, nuanta 01 Always Red pe blogul http://fashiononoff.wordpress.com/ .
P.s.: Trebuie sa ii multumesc prietenei mele Diana care mi-a zis de concurs si tot ea m-a anuntat ca am castigat :).





Am reusit sa am si eu primele produse E.L.F si anume:
-mascara transparent pentru gene si sprancene
-primer, nuanta Sheer
Per total mi-au placut ambele, mai ales primer-ul care mi se pare mai bun ca cel de la Avon, de altfel si singurul pe care l-am incercat si sper sa-mi mai comand de la ei in viitor. Mi-am mai luat si o placuta, pentru fundita trebuie sa recunosc, dar nu prea am apucat sa le folosesc.



Urmatorul produs cred ca a fost cel mai dorit de mine, inca de anul trecut si acum a ajuns sa fie al meu. E vorba de paleta corectoare de la Fraulein38, cea cu 15 culori. Eu am cearcane foarte inchise si abia abia reusesc sa le acopar si cu trusa asta, dar trebuie sa recunosc ca inca nu stiu exact cum sa combin culorile. Trusa am comandat-o de pe http://www.pensulemachiaj.ro/ , am comandat-o dimineata si mi-a ajuns a doua zi dupa-amiaza prin curier. Trebuie sa recunosc ca e mult mai mica decat credeam dar sigur o sa imi ajunga mult timp. Culorile sunt pigmentate si cremoase si usor de combinat. Per total o ador si chiar cred ca isi merita banii.


Si ultima, dar nu cea din urma, este o geanta de la Avon care era la oferta, la 70 de lei. Desi initial mi s-a parut uriasa, acum mi se pare numai buna, abia imi incap toate cartile pentru scoala si am folosit-o cam toata luna asta. E foarte practica si rezistenta.




Cam asta e cu luna ianuarie, fiti pe faza zilele astea caci mai pregatesc 2 postari. Va astept cu pareri si ne auzim in curand!

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu