Birthday haul: Oriflame, Garnier, Elf & Fraulein38

Si am mai adaugat un an la varsta mea:). Din pacate a trecut si luna pe care o mai asteptam, acum tot ce imi doresc e sa fie odata august si sa ma vad linistita in vacanta :D. Pentru cei care nu stiau, am atins si eu varsta de 19 ani, nu asa speciala ca la 18 si nici asa inspaimantatoare ca la 20. E gen ultimul an in care imi permit sa lenevesc acasa si sa fiu alintata de parinti la maxim, mai ales acum cat sunt ocupata cu invatatul. Pot sa zic ca am avut o aniversare placuta, cu cei dragi alaturi si desi a trecut repede, a fost o zi frumoasa. Plus ca am primit o gramadaa de cadouri, mai ceva ca la 18 ani; pe atunci vroiam doar bani pt majorat si scoala de soferi, asa ca anul asta am primit doar chestii pentru sufletelul meu :D.




Sa incepem cu cadoul care mi l-am facut eu, am reusit sa-mi iau si eu un bb-cream, cel de la Garnier, foarte laudat in blogosfera. L-am testat de cateva ori in ultimii ani de la verisoara mea si cum tenul meu nu l-a refuzat, am reusit sa il cumpar. Nu stiu exact de ce mi-a luat atat caci nu e scump dar nu cred ca am avut mare nevoie de el pana acum. Il folosesc zilnic si pot sa mi zic ca imi place, uniformizeaza tenul si nu se strange pe pielea uscata. Ce-i drept nu tine luciul in frau dar nici nu ma asteptam la asta. Eu il am in nuanta light si l-am luat cu 18 lei de la Auchan.




Al doilea produs pe care mi l-am cumparat e superba trusa pentru sprancene de la Oriflame. O admiram de ceva vreme dar nu apare mereu in brosura si a fost si la oferta la 20 de lei deci nu i-am rezistat. Nu prea obisnuiam sa-mi conturez sprancele, mi se pare ca ies prea tare in evidenta, dar cum trusa asta are si o nuanta deschisa si una inchisa, ma adaptez treptat. Rezista foarte bine, dupa 12 ore inca se mai ia culoarea la demachiere, cele 2 pensule pe care le are mi se par uimitor de bune, isi fac treaba excelent si are o forma foarte practica, mai ales cu oglinda micuta.



Urmatorul cadou a fost de la prieten, si anume un set de 12 pensule de la Fraulein38. Setul e luat de pe http://www.pensulemachiaj.ro/ si vine intr-o husa neagra foarte groasa si rezistenta. Pensulele sunt calitative si foarte moi, nu am apucat sa le folosesc decat putin. Mi-ar fi placut ca in loc de pensulele foarte mici sa fie mai multe pentru pleoaple dar o sa le folosesc si pe alea la ceva. Imi place ca arata exact ca pe site si au pret rezonabil.



Trusa urmatoare e de la prietenii mei, e de la E.L.F. si are niste culori superbe, si mate si sidefate. Mai exact e paleta farduri geo 96 nuante e.l.f. Studio. Am remarcat-o chiar acum cateva zile intr-unul din filmuletele lui Goss, un make-up artist pe care il urmaresc pe youtube, anume aici: http://www.youtube.com/watch?v=XtDigtLb-2U . Se pare ca si el are o parere buna despre trusa si lauda mult si primer-ul de la E.L.F care chiar isi merita bani. Asadar trusa e superba, cu o gramadaa de culori (niciodata nu sunt de ajuns) si abia astept sa am o ocazie sa o folosesc (la scoala nu prea ma mai dau cu ,culoare pe ochi), sper doar sa ma tina mult timp deoarece carcasa nu e chiar rezistenta si nu cred ca e recomandat sa o iei in calatorii, dar cine si-ar lua de fapt atatea culori cu el.


Am primit si cate hainute, printre care, de la parinti , o pereche de cizme din piele intoarsa, absolut superbe si o rochita de la New Look de la verisoara mea, pe care am si purtat-o de ziua mea:


Cam astea au fost in mare parte cadourile, sper ca nu am omis ceva. Deci, dupa cum vedeti sunt exact pentru sufletelul meu :D. Sper sa ne auzim cat de curand, am deja o postare aproape finalizata si sper sa o postez saptamana viitoare.

O seara buna va doresc!




Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu