NOTD: Rimmel Space Dust

Asa cum am zis si in postarea precedenta, unul din cele mai dorite cadouri au fost cele 2 oje "nisipoase" primite de la Diana, prietena mea. Imi doream de ceva vreme o oja cu astfel de efect si tare fericita am fost ca le-am primit. Nuantele sunt absolut superbe si sunt foarte usor de aplicat, desi au o consistena mai groasa decat a ojelor normale, au o pensula lata foarte utila . Eu am nuantele: Total Eclipse si Aurora. Pe prima am purtat-o tot Craciunul si a rezistat binisor, chiar si cand am facut treaba, iar pe cea de-a doua am purtat-o de revelion. Sunt perfecte pentru persoanele care nu se pricep la manichiura, asa ca mine, si care vor ceva de efect si usor de obtinut.



Aceasta e nuanta Total Eclipse, in 2 straturi. Era deja a treia zi de purtare si a inceput sa se duca la varfuri. E o nuanta superba cu multe particule verzi.(poza cu blit)


Aceasta e cea de-a 2 nuanta Aurora, tot in 2 straturi. Are o culoare superba si a mers numai bine de revelion.

(fara blit)

(cu blit)




Si daca tot v-am aratat manichiura mea de revelion, m-am gandit sa va arat putin si rochita purtata de revelion:


Rochia e de la H&M si mi-ar fi placut o curea aurie metalica in talie dar m-am trezit cam tarziu si nu am gasit :(. Am purtat si cerceii de la H&M din postarea precedenta.

Cam asta au fost si sarbatorile la mine. Voi cum ati sarbatorit? Astept impresii si sfaturi oricand!
Va pup si ne auzim in curand!



Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu