Review Avon Planet Spa-Revitalising Retreat


Am cumparat aceasta masca de fata de la Avon pe la sfarsitul lunii noiembrie si v-am aratat-o intr-o postare la inceputul lui decembrie. De atunci am folosit-o de cateva ori si mi-am facut cat de cat o parere despre ea. Am cumparat-o mai mult datorita faptului ca e o masca "peel-off" si cu ginseng, fara sa am prea mari asteptari de la ea.







"Masca de fata revitalizanta. Indeparteaza impuritatile si lasa tenul curat, reimprospatat si plin de vitalitate! Folosirea pe termen lung al acestui produs mentine echilibrul natural al pielii."


aqua, polyvinyl alcohol, alcohol denat., poloxamer 185, mica, xanthan gum, parfum, methylparabenbht, panax ginseng root extract, ci 77891, ci 15510, ci 47005, ci 17200, ci 42090
(culorile sunt stabilite dupa consultarea a mai multor site-uri si nu garantez 100% pentru corectitudinea lor)



-prima data m-a dezamagit mirosul, desi in ambalaj miroase bine, aplicata pe fata are un miros foarte strident, intepator chiar, asemanator cu cel de spirt de aproape imi lacrimau ochii
-spre surprinderea mea e nevoie de o cantitate destul de mare pentru a acoperi toata fata si daca e aplicata intr-un strat prea subtire nu se "dezlipeste" deloc bine
-intr-adevar curata fata foarte bine, dar mi se pare ca e prea dura pentru un ten sensibil, mai ales daca ne uitam si la ingrediente, probabil ar provoca iritatii
-nu am vazut nicio schimbare la tenul meu cat am folosit-o, nici nu ma asteptam, si cat despre echilibrul pielii, nu cred ca il influenteaza in vreun fel
-are o consistenta lipicioasa, grosuta, cu o culoare ce bate spre portocoliu iar aplicata pe piele devine transparenta
-pretul ei e de 21 de lei dar se gaseste des la oferta, la 10 lei
-nu cred ca as mai cumpara-o prea curand tinand cont ca mai sunt vreo 6 masti la avon pe care nu le-am incercat
Per total nu pot sa spun ca mi-a placut, nu e compatibila cu tenul meu.





Bineinteles ca aceasta e doar parerea mea si s-ar putea ca unele persoane sa adore masca asta. Mie imi plac in general produsele de la Avon dar masca asta nu m-a incantat deloc. Voi ce masti de la Avon aveti?


Share this:

,

CONVERSATION

7 comments:

  1. I love it!!
    I'm your newest follower on Bloglovin! Hope you'll follow me back! ♥

    xx
    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl
    http://www.facebook.nl/nathalie.kemna.official

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi there! I've followed you back. Thank you for the comment! <3 You have a wonderfull blog!

      Ștergere
  2. Babe! I adore your blog soo much!! I'm your newest follower on Bloglovin' :-).. Hope you can follow back!

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi! I've followed you back. I like your style! Thank for following me!

      Ștergere
  3. Looks good, may just want to try it!

    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am achizitionat aceasta masca si chiar mi-a placut, insa eu am tenul gras. Probabil de asta a functionat la mine. Te pup!Faci o treaba minunata. :**

    RăspundețiȘtergere