Craciunul in lumea mea (2013)

Si a trecut si Craciunul, si vacanta! Au trecut asa de repede ca nici nu mi-am dat seama cand s-a facut duminica. Nu prea am facut nimic vacanta asta desi ar fi trebuit sa fii studiat din greu si sunt sigura ca am sa regret incepand de luni. Dar oricum e prea tarziu si trebuie sa ma multumesc ca am petrecut si eu cum am putut. Craciunul l-am petrecut cand cu familia, cand cu prietenii. Trebuie sa recunosc ca ar fi avut mai mult farmec daca era si zapada, dar si vremea calduta mi-a placut, nefiind fan al frigului, de fapt al extremelor in general. M-am mobilizat cam greu sa scriu postarea si sa fac pozele, ar fi trebuit sa fie gata de o saptamana, dar se pare ca mi-am luat vacanta de la toate :). Nu am reusit sa fac multe poze, cel putin nu in afara camerei, dar sunt destule si asa:

Am o mica pasiune pentru cutii, mai ales pentru cele decorative si cum n-am apucat sa-mi cumpar am decis sa-mi fac singura daca tot am si impachetat cateva cadouri.

 

Am decorat si in camera pentru prima data sau cel putin am incercat :).


De obicei faceam bradul in ajun dar anul asta l-am facut chiar cu o zi inainte si inca mai este facut. E prea deprimant sa il stric inca.


Am si doi Mosi care ar trebui cica sa danseze dar dupa atatia ani nu functioneaza:(.


  

Unul din cele mai dorite cadouri de Craciun au fost ojele astea superbe de la prietena mea, Diana. Am sa fac o postare separata cu ele. Si fularul superb este de la cealalta prietena, Maria.


Am primit si cateva cosmetice de la rude si clasicele pijamale de la parinti, ca in fiecare an :). Nu le-am mai pozat ca erau deja la spalat.



De la EL am primit cateva hainute si cercei de la H&M, alese cu putin ajutor din partea mea, bineinteles si un superb "dulapior" de bijuterii. Asa am realizat si eu ce putine bijuterii am, nu prea am avut ce pune in el.


Si cel mai important lucru din alimentatie, ciocolata, care s-a adunat de prin toate partile de Craciun.

Cam asa a fost Craciunul in camera mea, imi pare rau ca nu am facut poze si pe unde am umblat, dar poate la anul de acum. Sper ca nu v-am plictisit si o sa apara o postare cat mai curand cu cele 2 oje pe care le-am purtat de Craciun si revelion.
Cum ati petrecut voi Craciunul?


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu