Wishlist de iarna(5)

 Uu, a 13-a postare in vineri 13, daca nici asta nu-mi aduce noroc atunci nu stiu ce ar mai putea.. :)
 Mai e atat de putin pana la Craciun ca nici nu-mi vine sa cred. Aici a nins zilele trecute si parca, treptat, incepe sa miroase a Craciun, deci si a cadouri. Cadourile pentru cei dragi sunt in curs de cumparare deci urmeaza sa ma gandesc ce sa-mi fac cadou mie. Cum deja am mai facut patru liste de dorinte au mai ramas putine...putine care sa-mi vina acum in minte :).

1.
Acum ca am dat de gustul modelelor cu stampila tare as vrea si una pentru Craciun (de fapt as vrea cu toate modelele posibile dar ma abtin)

2.
Cred ca o sa ajung sa fac o obsesie pentru ojele astea, sunt ataat de superbe! Spre uimirea mea le-am gasit si la mine in oras dar erau atat de putine si pareau si vechi deci n-am indraznit sa-mi cumpar.

3.
Desi mi-am luat deja palton anul asta, mi-ar place unul mai elegant, chiar daca e cam subtire pentru iernile de aici.

4.
Imi place mult ciocolata si ideea de a mirosi a ciocolata imi place si mai mult :)). Probabil balsamul l-as manca daca ar mai avea si gust bun dar sigur mi-ar placea un set ca acesta.

5.
Nu prea ma pricep sa-mi coafez parul si, sincer, ondulatoarele ma cam sperie, dar unul ca acesta parca chiar ma incurajeaza, mai ales ca e de la o firma serioasa si am vazut si cateva tutoriale pe la alte bloguri cu rezultate superbe. Poate cand o sa am parul mai sanatos si mai bogat, daca o sa il am vreodata, o sa il cumpar; pana atunci ramane una din dorintele mele.

6.
Fusta asta am vazut-o in magazin pe un manechin cu un pulover si mi-a placut maxim combinatia. Acum nu stiu cu ce altceva din hainele mele as purta-o dar chiar arata bine pe manechin :)).

7.
Cred ca mi-ar fi foarte folositor daca ar fi bun asa cum sper sa fie. Mie imi plac foarte mult modelele pe unghii si mi le-as desena toata ziua daca as avea timp, rabdare si talent dar nu prea am si atunci stau si salivez la modelele altor fete :).

8.
Am reusit sa-mi iau si eu vreo 2 pulovere pentru iarna asta si tare mi-ar place unul cu inimioara, dar unul gros nu cum am vazut prin oras, de te vezi prin ele. Totusi iernile sunt grele pe aici, in capat de tara :)).

9.
Nu e absolut superba rochita asta?! Acum nu stiu daca e chiar asa frumoasa in realitate sau ca se aseaza la fel, dar e foarte foarte draguta; plus fundita care m-a topit din prima!

10.
Am un picior atat de inguust si mic! Nu prea pot as port tocuri pentru ca imi cad toate din picioare :(. Deci trebuie sa ma axez mult pe botine si acestea sunt foarte, foarte dragute!

Cam asta e lista de dinainte de Craciun, acum sper ca mosu' o sa ma considere o fata cuminte si daca nu, o sa fiu eu craciunita :). Sper sa ne auzim si saptamana viitoare! Voi ce va doriti de Craciun?















Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu