Life lately(haul)

     Si au trecut deja 2 luni de la ultima postare, nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul. Fara sa-mi dau seama am ajuns sa fac ceea nu mi-am dorit, m-am oprit din postat. In mare parte mi-am dat seama ca nu am chiar multe de impartasit si ca am sa postez mai rar. Sper ca odata cu trecerea timpul sa avansez si sa invat cat mai multe. Vreau ca peste un an, atunci cand recitesc o postare, sa vad cat de putine stiam si cat de multe stiu acum.
     In ultimele doua luni nu s-au intamplat chiar multe, in mare cel mai important lucru a fost o excursie in Spania printr-un proiect pentru tineri. A fost o experienta superba si, desi am stat in mijlocul naturii si am mancat numai mancare sanatoasa, am ramas cu o gramada de amintiri placute. Probabil ca si excursia mi-a dat putin programul peste cap, fiind plecata o saptamana departe de casa.
     Desi nu mai e mult pana la vacanta tot am multe pe cap cu scoala asta si, probabil, nici in vacanta nu o sa am liniste asa ca m-am gandit ca as vrea sa scriu macar o postare saptamanala. Dar gata cu vorbaria despre viata mea personala, sa revenim la ale noastre. Cum am si zis, in Spania am stat in mijlocul naturii si nu am apucat sa merg la cumparaturi decat vreo 2 ore, marele meu regret! :) Deci m-am intors fara cosmetice, doar cu niste UGG-uri foarte dragute si o pereche de blugi. La capitolul haine pot spune ca sunt pregatita pentru iarna, desi niciodata nu sunt de ajuns. Am reusit sa mai bifez cateva dorinte din cele 4 wishlist-uri, in special din ultimul si am sa le prezint mai detaliat in urmatoarele postari; pana atunci o sa va arat pe scurt, in cateva poze ce e nou.

Prima dintre achizitii este o geanta din Takko, absolut superba, o port zilnic,e foarte practica si foarte rezistenta!




Cine a vazut ultimul wishlist stie ca latisorul era pe lista, mai exact cea de-a 10 dorinta si cum dragul meu iubit stie ca sunt innebunita dupa fundite si mai si invata la Iasi mi l-a facut cadou!



Colectia mea Avon clar nu este destul de mare asa ca am zis sa mai adaug cate ceva. Mai jos sunt :
-Perle iluminatoare pentru fata
-Tratament leave-in cu ulei de argan
-Creion retractabil pentru ochi Diamons, nuanta Emerald Glow
-Masca de fata Planet Spa cu extract de Ginseng



La urmatoarea comanda am fost cuminte si mi-am luat doar o oja de la Color Trend, nuanta Rose Golden, absolut superba, o sa v-o arat intr-o postare viitoare



De la essence mi-am luat 2 pensule, pentru fard de pleoape si pentru smokey eyes, sunt primele mele pensule profesioniste si chiar isi fac treaba la ce pret au. Mi-am mai luat si o oja cu sclipici dar nu reuseste sa le inlocuiasca pe cele de la Golden Rose pe care trebuie sa mi le cumpar neaparat!



O alta dorinta a fost stampila si placuta pe care, spre surprinderea mea, le-am gasit si la mine in oras. Desi nu sunt Konad sunt bune de exersat, deja am consumat o jumatate de oja numai pentru un model :).


O alta dorinta au fost produsele pentru par de la Gerocossen pentru ca imi cade foarte tare parul. Le-am folosit deja timp de 2 saptamani si nu pot sa zic ca mi-am facut chiar o parere pentru ca nu prea am vazut nicio schimbare :(.



Pe final inchei cu o poza din excursie si sper sa ne auzim cat de curand. O seara buna sa aveti!







Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu