NOTD: Avon Color Trend - ROSE GOLDEN

Asa cum am promis am sa va arat oja mai in detaliu. Cum anul asta se poarta si ojele cu sclipici, cu particule maari de sclipici chiar, vreau si eu sa intru in ton cu lumea, plus ca majoritatea sunt absolut superbe. Inca nu am ajuns sa pun mana pe o oja de la Golden Rose, o marca cu oje absolut superbe,asa ca am decis sa incep cu una de la Avon si chiar cu una cu acelasi nume :). Din cate am citit cred ca oja asta a fost si anul trecut dar nu stiu cum de nu am remarcat-o atunci. 




Sclipiciul are o culoare rosie-caramizie dupa mine :). Particulele sunt marisoare si cu o baza potrivita arata chiar foarte bine.






P.S. Scuzati verdele tipator din combinatie, momentan testez placuta cu stampila si trebuia sa o folosesc si pe ea :).


Voi ce oje sclipicoase aveti?
O seara buna tuturor!

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu