Wishlist-ul saptamanii(4)

      Nici nu mi-am dat seama ca au trecut atatea zile de la ultimul wishlist. Programul meu incepe treptat sa se aglomereze :( si probabil ca nu o sa mai fac cate un wishlist saptamanal ci unul sau 2 pe luna. Fiindca a venit frigul toate dorintele mele contin haaine si papuci! Bineinteles ca vreau si cosmetice dar prioritatea vor fi hainele, doar pentru o perioada.
Asadar cele 10 dorinte sunt:

1.

Nu m-am putut decide la unul si decat sa pun doar 10 plovere ca dorinte am decis sa fac un colaj :). O sa incerc sa fac cat mai multe gen acesta, mi se pare mai dragut asa. Majoritatea sunt de la Bershka si Romwe. Anul asta vreau cel putin un plover pufos!

2.
Am peste un an de cand vreau o pereche de sosete gen acestea. Aici, in orasul meu, posibilitatile sunt cam limitate si nu am gasit nici o pereche care sa fie cum vreau eu. Dar nu ma las eu batuta. Anul asta sigur gasesc!

3.
Da, stiu, a trecut vremea de rochite asa subtire, dar cum sa nu iti placa un model asa finut! 

4.
Desi vremea de acum ar sugera ghete mi-au sarit in ochii si mi se par numai buni pentru o toamna mai placuta, de care sunt sigura ca o sa vina.

5.
Desi nu cred ca m-as descurca sa-mi fac modele mi se pare o chestie tare ingenioasa. Totusi, inca nu sunt fan al comenzilor pe net. Cine stie, poate apar chestii de genul si aici, in "capatul" tarii.

6.

Acest produs e clar un MUST-HAVE pentru mine! Am probleme mari cu cearcanele si am citit ca ar face cat de cat o diferenta. Anul asta o sa fie sigur al meu!

7.
Nu folosesc inca niciun fond de ten si mi-ar place un CC cream. Am incercat un BB cream de la Garnier dar mi se parea ciudat sa am ceva pe ten si aveam impresia ca sunt prea colorata. Probabil ca m-as obisnui daca as nimeri o nuanta buna. Recunosc ca si pretul mic imi face mult cu ochiul si asa nici nu mi-ar parea rau daca nu mi-ar place.

8.
Un al must-have, am citit atatea pareri bune si are si un pret excelent! Ar trebui sa incep cu el si chiar sper ca macar luna viitoare sa mi-l cumpar.

9.

Hi hi, am mai gasit un set de curele! Abia astept sa plec la anul la facultate! Vai de buzunarele mele :)!

10.
Stiu ca anul asta se poarte colierele mari dar sunt mare fan lantisoarelor mici si finute. Si sunt mare fan fundite! E absolut superb!

Wow! Am ajuns si la finalul postarii. Ma gandeam ca dupa 30 de dorinte poate ajung in pana de idei. nu a fost cazul, dorinte vad ca imi rasar zilnic.
Voi ce va doriti cel mai mult?

O seara placuta si ne auzim in curand! Va pup!




Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu