Wishlist-ul saptamanii(3)

     
          Nu pot sa cred ca deja a mai trecut o saptamana! Eu inca am probleme cu internetul dar am sa ma chinui sa scriu postarea asta, desi imi planuiam sa mai scriu si altele. Vremea si-a mai revenit asa ca profit si nu prea mai stau acasa, mai ales ca de saptamana viitoare incepe clasa a 12-a !! Ca de obicei o sa fie multe hainute desi am reusit sa-mi mai iau cateva, o sa vi le arat intr-o postare viitoare, si cateva cosmetice.
                Asadar sa incep cu cele 10 dorinte:


1.

Si credeam ca geanta din H&m e geniala, apai asta e de vis! Desi pretul e pe masura chiar cred ca in cazul asta se merita o exceptie.

2.

Ca sa raman in ton cu modelul anterior imi doresc si setul asta. Aici pretul e unul numai bun, pacat ca nu e in orasul meu magazinul ca deja erau cumparate!

3.

Cam subtire, dar numai bun pentru toamna; daca nu ati observat are fundita la spate si dantela la margine, o combinatie fatala pentru mine :)!

4.

E atat de finuta si numai buna pentru toamna. De ce nu se gasesc si in orasul meu asemenea minunatii?!

5.

Desi e o jacheta pretentioasa, e absolut superba!

6.

Da, nu-mi doresc doar haine din pacate. Culorile sunt absolut superbe!!

7.

Neaparat, dar neaparat trebuie sa imi cumpar o oja ca asta! Nu stiu cat de bine as putea sa o aplic dar arata atat de fain pe unghiile altor fete!

8.

Imi trebuie neaparat pensule bune, nu chiar cele de la Sigma ca nu mi le permit, dar ma gandeam ca poate cele de la ELF ar fi un inceput.

9.

Desi nu prea pot tocuri, din comoditate, mi-ar place mult o pereche genul asta. Probabil ca deja nu se mai poarta dar nu tin neaparat sa fiu mereu in trend :).

10.

Am citit cate ceva despre multiplele utilizari ale mascarei transparente si m-a convins imediat ca imi trebuie; de parca am nevoie de multe motive sa imi cumpar cosmetice :)!

Si cam gata cu a 3-a lista. Trebuie sa recunosc ca devine din ce in ce mai greu sa scriu o postare, sper sa nu ma descurajez prea repede.
O seara placuta tuturor! :)














Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu