Wishlist-ul saptamanii(2)


Deja la a 5-a postare si inca mai am idei! Asta e ceva :)). Aici toamna a venit din plin, cu vant si ploi. E frig si desi mai am doar o saptamana si un pic de libertate nu-mi vine sa ies din casa. Cum am mai zis, nu-mi place deloc vremea asta asa ca stau in casa si visez la toate "bunatatile" de pe internet :)!
          Cu astea fiind zise urmeaza cele 10 dorinte saptamanale:


Geanta asta e superba, mai ales pe maro! E mare si incapatoare, dar si pretul isi spune cuvantul. Probabil mai dureaza ceva pana mi-o cumpar:).




De periile astea a auzit toata lumea. Am citit atatea pareri pozitive si nici pretul nu e chiar mare, dar si ea mai are putin de asteptat pentru buzunarul meu.


Bineinteles ca funditele m-au cucerit instant si , desi nu cred ca arata chiar asa bine ca in poze, n-am rezistat sa nu ii vreau :)!



Din nou un produs cunoscut si "bun la toate". Are atatea beneficii ca nici nu mi le mai amintesc. E clar un "must have" anul asta, mai ales cu parul meu deteriorat!




Aceasta este o placuta KONAD, pentru cine nu a auzit de ele se foloseste pentru modele pe unghii, desi sunt sigura ca apoape toata lumea a citit macar o data o postare despre ea. Si da, am ales un model cu fundita, nu va asteptati la asta, nu :)?




Si asta e un "must have"! Am probleme cu cearcanele oricat as dormi deci e o mare necesitate.


Nu prea am rujuri in colectie pentru ca am mereu buzele uscate, dar asta nu inseamna ca nu as vrea sa am.
Mi-ar place un roz simplu care sa mearga la un machiaj simplu, dar totusi culoare mea preferata e un coral portocaliu.



Din nou un produs foarte cunoscut, mai ales pentru calitatea lor. Ador nuantele de maro dar nu am nici unele mate si paleta asta are niste culori absolut superbe!!




Am citit multe pareri despre produsul acesta pentru par deteriorat si se pare ca isi face treaba foarte bine. Trebuie neaparat sa il incerc!


Am decis sa inchei cu o piesa de lenjerie intima. Nu stiu cat e de adecvat dar nu cred ca ar deranja pe cineva sa-mi expun gusturile in materie de lenjerie intima. Stiu ca produsele Jolidon sunt de o calitate foarte buna, de aici si pretul mai ridicat, deci asteptam reducerile din ianuarie :) !



Cu asta inchei al doilea wishlist, intentionam sa il postez tot marti dar se pare ca netul se tot opune, am probleme cu el de vreo 3 zile.
O seara placuta si ne auzim in curand!




Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu