Mini-post-Revista Joy si cadoul

               Hey girls, mi-am reparat si eu internetul si m-am gandit sa fac o postare rapida si scurta despre revista Joy si mai exact, cadoul ei. Probabil ca si voi vanati luna de luna cadourile de la reviste ca si mine. Luna aceasta, de fapt luna octombrie, revista Joy are ca si cadou o trusa de machiaj cu 7 nuante, un creion negru si o mascara, totul la pret de 9,99 lei. Mi s-a parut foarte draguta ideea, revista Joy avand mereu cadouri frumoase. Desi am culorile din trusa am zis ca nu are ce sa strice inca cateva, mai ales la asa pret.


Am uitat sa precizez de mostra de la nivea, de fapt cele 3 mostre de: crema hidratanta de noapte, de zi si lapte demachiant din gama aqua effect.


Asa cum am zis sunt 7 culori, sidefate, nu foarte pigmentate dar nu le-am incercat cu baza, creionul e negru si foarte rezistent, iar mascara nu am incercat-o inca dar nu ii dau chiar multe sanse :)

Cam asta a fost cu postarea rapida, sper ca de acum o sa postez mai des. Revista a aparut azi si probabil ca o sa se cumpere rapid. Pe voi va atrage oferta?

O zi buna sa aveti!


Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu