Mini-haul de toamna

         Asa cum am zis in postare anterioara, mi-am mai luat cateva lucruri pe care mi le doream. Desi nu sunt multe, mi-am zis ca totusi nu ar fi o idee rea sa vi le prezint si voua. Trebuie sa recunosc totusi ca, aprox. jumatate, sunt primite cadou de la iubitul meu, cu ocazia implinirii a doi ani de relatie :). Mai am multe de cumparat pana sa zic ca sunt pregatita pentru toamna, desi aici si-a spus cuvantul deja. E frig si soarele se arata atat de rar! Simt deja cum frigul mi-a intrat in oase si cred ca ar trebui sa revin la sezonul de ceaiuri :(. Cam atat cu vorbaria pe astazi, urmeaza imaginile:


Da, a inceput scoala si la mine! Bineinteles ca nu am putut rezista sa-mi iau seturi cu pixuri sau creioane, ca o scolarita adevarata( desi in clasa a 12-a). Revista am primit-o cadou si inca n-am apucat sa folosesc formele, dar sper ca anul asta sa am ocazia. Am citit acum vreo 2 saptamani pe un alt blog, nu mai stiu care din pacate, ca e bine sa folosesti prosoape de hartie in loc de prosop si mi s-a parut chiar logic, iar a 2-a zi le aveam deja cumparate. Au fost la oferta la kaufland la 2 lei si ceva parca, imi pare rau ca nu mi-am luat 2 cutii, sunt chiar foarte utile.



Da, si revista Femeia e primita cadou.. Mi-am dorit-o pentru rimel evident, desi are niste articole foarte interesante. Rimelul e chiar foarte fain si ma gandesc sa ii fac un review zilele astea, poate ma tin de cuvant. Balsamul de buze e tot cadou, costa cam 15 lei prin Carrefour parca, miroase si arata dragut dar nu prea face fata buzelor mele crapate, desi asta spune ca ii e scopul. O sa il mai testez totusi o perioada. Mi-am luat in sfarsit tenisi cu imprimeu floral, nu sunt exact ca in pozele din wishlist dar se apropie; sunt luati dintr-un magazi de prin orasul meu, deci nu sunt o firma cunoscuta. Balerinii sunt din Deichmann si sunt singura pereche care imi vine(port 36 si am piciorul foarte ingust) desi imi plac foarte mult. 

Cam astea sunt cele mai importante cumparaturi de luna aceasta(pana acum :) ). Am vrut mai mult ca prin postarea aceasta sa ma cunoasteti putin mai bine.

Voi cum faceti fata la frigul care a si venit?

O zi frumoasa sa aveti! 


Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu