Colectia mea Avon

Aceasta nu este o postare sponsorizata si nici nu doresc sa fac reclama in mod special!           
Si am ajuns la cea de a 9-a postare. Cred ca acum, la inceput, cel mai dificil pentru mine este sa nu renunt sau sa nu ma las descurajata si totusi inca mai incerc si stiu ca nu te faci remarcata asa usor, nici n-as avea cu ce. Sper doar ca peste cativa ani, cand ma voi uita peste postarile astea, sa pot zice ca am evoluat de atunci si poate chiar sa rad de naivitatea si nestiinta mea.
 Asa, dupa o mica introducere revenim la oile noastre. Produsele Avon fac parte din viata mea cred ca de mic copil. Mama a avut mereu produse de la ei, fiind acum vreo 10 ani cei mai accesibili ca si calitate si pret de prin zona asta. Cei drept e si mai comod sa rasfoiesti un catalog si apoi sa-ti aduca cineva produsele decat sa mergi sa le cumperi tu, nu ca atunci aveai unde. Trebuie sa recunosc ca am fost si reprezentant pentru un an si ceva prin clasa a 7-a spre a 8-a si da, evident, nu am rezistat mult, fiind prea mica si prea neexperimentata in domeniu.
Deci pot spune ca am o mica slabiciune pentru marca Avon, si nu pot sa zic ca m-au dezamagit prea des. In perioada cat am fost reprezentant am avut casa plina de produse Avon, acum am doar cateva, gen strictul necesar si planuiesc sa-mi mai cumpar inca cateva, bineinteles.
Am decis sa vi le arat doar in mare si voi face mai incolo review-uri la produsele pe care o sa le consider ca fiind mai impresionante sau daca cineva cere in mod special o parere despre un produs anume.
Asadar poze:


cu blitz

fara blitz

Produsele din poze sunt:
-Mascara SuperShock Max
-Mascara SuperDrama
-Luciu de buze pentru volum-Pink Pucker
-Luciu de buze Onyx Lustre-Peach Sparkle
-Creion retractabil pentru ochi Diamonds-Flashy Copper
-Creion de ochi Pencil Play-White
-Creion de ochi in editie speciala-Purple Roses
-Baza pentru fardul de pleoape
-Ruj Ultra Color-Pout
-Fard de pleoape True Color-Vintage Violet
-Oja Avon Matte-Violetta
-Pudra compacta Oil Control
-Masca de fata Planet Spa
-Lotiune de corp Planet Spa
-Ser pentru varfuri deteriorate
-Pensula unghii

Mai am si un parfum dar despre el o sa vorbesc intr-o postare separata. Ma gandesc sa fac o postare budget friendly si sa prezint cateva mai in detaliu, dar asta mai incolo.

Cam atat pe seara asta. Astept pareri si comentarii. O noapte frumoasa! :)

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 comments:

  1. buna! ce parere ai despre pudra oil control?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se adapteaza nuantei pielii, dar eu o folosesc doar peste o crema hidratanta si rezista in jur de 3-4 ore, probabil ca, aplicata pe un fond de ten ar rezista si 6 ore daca nu ai tenul prea uleios:d. Tinand cont si de pret e buna daca n-ai mari probleme cu sebumul :D

      Ștergere