Prima mea postare!

              Buna! Ma numesc Mădălina Nicorici si prima postare o sa fie despre mine, oricat de egoist ar suna. Am 18 ani si sunt din Botosani, din coltul Moldovei! Ca orice domnisoara de varsta mea sunt pasionata de cosmetice si mereu in cautarea tehnicilor de machiaj. Acum aproximativ 2 ani am inceput sa citesc blog-urile de specialitate si treptat, treptat am ajuns sa stiu si eu cate ceva. Nu consider ca am experienta in domeniu dar sper ca prin acest blog sa descopar multe chestii noi si sa ofer putin din putinul meu.
             Personal, despre mine, pot spune ca sunt o fire relativ timida, care isi face greu prietenii si care adora lenevitul. Momentan sunt in clasa a 12-a si sunt abia la inceput de drum. Ador animalele, in special caini, si pentru ca stau la casa am 2. Sunt in zodia pesti dar am si mult din varsatori, ador marea, dar nu si soarele, ador ploaia, mai ales cea cu tunete si fulgere care se aude in geam, urasc frigul si insectele. Sunt o fire destul de rasfatata si imatura, obisnuita sa mi se faca pe plac in limita posibilitatilor.
             Sper sa reusesc ce mi-am propus si sa nu renunt prea usor. Ca sa inchei pun si o poza cu mine:).

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Trimiteți un comentariu